СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОГОЛОШУЄ  КОНКУРС НА ЗАЙНЯТТЯ  ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

  • головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Смотрицький центр первинної медико-санітарної допомоги» 

Кваліфікаційні вимоги: освіта вища за освітнім рівнем спеціаліста або магістра; досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років або досвід роботи за фахом не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння використання комп’ютера та програмного забезпечення.

Вимоги до претендента: знання Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про охорону здоров’я», знання нормативно-правових актів з урахуванням специфіки посадових обов’язків.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

  1. Заява про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
  2. Особова картка  з фотокарткою та автобіографією.
  3. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
  4. Копія документа, який посвідчує особу.
  5. Копія реєстраційної картки платника податків.
  6. Копія трудової книжки.
  7. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
  8. Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
  9. Медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного оглядів.
  10. Декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», заповнену на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції .
  11. Довідку про наявність або відсутність судимостей*.
  12.  Пропозиції щодо подальшої діяльності підприємства у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо).

*Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

 

 

 

 

  • начальника Служби у справах дітей Смотрицької селищної ради

Кваліфікаційні вимоги: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування (психолого-педагогічна) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж державної служби або в органах місцевого самоврядування  на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи  на посадах соціального спрямування в інших сферах управління не менше 5 років; знання діючого законодавства України професійного спрямування; вільне володіння державною мовою; упевнений користувач ПК; необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

 

Вимоги до претендента: знання Конституції України; Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інших підзаконних нормативно-правових актів, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; основи психології, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД

  1. Письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.
  2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних
  3. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
  4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
  5. Копія документа, який посвідчує особу та реєстраційної картки платника податків.
  6. Копія трудової книжки.
  7. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
  8. Дві фотокартки розміром 4x6 см.
  9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);

10. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

11.  На сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

Особи, які працюють в селищній раді, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

 

Документи приймаються протягом 30 днів із дня публікації оголошення до 31.12.2021 року включно. Звертатися за адресою: Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н. смт.Смотрич, вул.Героїв Небесної Сотні, 8. (Додаткова інформація надається кадровою службою за телефоном 0983232327).