СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАЙНЯТТЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Смотрицький центр первинної медико-санітарної допомоги»
Кваліфікаційні вимоги: освіта вища за освітнім рівнем спеціаліста або магістра; досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років або досвід роботи за фахом не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння використання комп’ютера та програмного забезпечення.
Вимоги до претендента: знання Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про охорону здоров’я», знання нормативно-правових актів з урахуванням специфіки посадових обов’язків.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- Заява про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
- Особова картка з фотокарткою та автобіографією.
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
- Копія документа, який посвідчує особу.
- Копія реєстраційної картки платника податків.
- Копія трудової книжки.
- Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
- Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
- Медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного оглядів.
- Декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», заповнену на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції .
- Довідку про наявність або відсутність судимостей*.
- Пропозиції щодо подальшої діяльності підприємства у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо).
*Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.
- начальника Служби у справах дітей Смотрицької селищної ради
Кваліфікаційні вимоги: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування (психолого-педагогічна) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж державної служби або в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на посадах соціального спрямування в інших сферах управління не менше 5 років; знання діючого законодавства України професійного спрямування; вільне володіння державною мовою; упевнений користувач ПК; необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Вимоги до претендента: знання Конституції України; Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інших підзаконних нормативно-правових актів, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; основи психології, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
- Письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.
- Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних
- Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
- Копія документа, який посвідчує особу та реєстраційної картки платника податків.
- Копія трудової книжки.
- Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
- Дві фотокартки розміром 4x6 см.
- Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);
10. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
11. На сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Особи, які працюють в селищній раді, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
Документи приймаються протягом 30 днів із дня публікації оголошення до 31.12.2021 року включно. Звертатися за адресою: Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н. смт.Смотрич, вул.Героїв Небесної Сотні, 8. (Додаткова інформація надається кадровою службою за телефоном 0983232327).