Обгрунтування закупівлі принтерів

  • 105

Фото без опису

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Придбання мультимедійного обладнання: багатофункціональний пристрій HP Color Laser для навчальних кабінетів НУШ в закладах загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради ( Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

1.  Замовник: СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА код ЄДРПОУ 04406584, розташований за адресою 32423, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район, смт. Смотрич, вул. Героїв Небесної сотні 8

2.  Ідентифікатор закупівлі:

3.         Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання мультимедійного обладнання: багатофункціональний пристрій HP Color Laser для навчальних кабінетів НУШ в закладах загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

4.- Вид закупівлі: Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

5.  Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару.

6.  Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:

місцевий бюджет за КЕКВ 3110 – придбання обладнання і предметів довгострокового користування

Термін постачання: до 31 грудня 2023 року

Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000,00 грн. без ПДВ – вона передбачена рішенням тридцять восьмої (позачергової) сесії селищної ради .

Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринку в межах затверджених кошторисних призначеннях на 2023 рік, відповідно до пп. 2 п.1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.

Для визначення очікуваної вартості було застосовано метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.

7. Необхідність проведення закупівлі:  Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2023 року №1023 «Питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету)» на закупівлю засобів навчання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної власності, що здійснюють освітній процес за Державним стандартом базової середньої освіти на першому (адаптаційному) циклі базової середньої освіти за очною формою здобуття освіти, зокрема для  5,6 класів та клопотання начальника відділу освіти від 13.12.2023 року №02.02-19/972 щодо придбання мультимедійного обладнання: багатофункціональний пристрій HP Color Laser для навчальних кабінетів НУШ в закладах загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради.

 

Уповноважена особа                                                    Наталія Киселюк