ІНСТРУКЦІЯ щодо підготовки бюджетної пропозиції селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади на середньостроковий період 2025-2027 роки

  • 57

Фото без опису

 

ІНСТРУКЦІЯ щодо підготовки бюджетної пропозиції селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади  на середньостроковий період 2025-2027 роки

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом начальника фінансового відділу

Смотрицької селищної ради

від 12 серпня 2024 № 13/2024

 

 

ІНСТРУКЦІЯ
щодо підготовки бюджетної пропозиції селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади

на середньостроковий період 2025-2027 роки

 

I. Загальні положення

1. Ця Інструкція визначає основні положення про розрахунок орієнтовних граничних показників видатків селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади та надання кредитів з селищного бюджету головному розпоряднику бюджетних коштів на середньостроковий період 2025 – 2027 років, встановлює порядок складання бюджетної пропозиції.

2. У цій Інструкції терміни вживаються у значеннях, наведених у Бюджетному кодексі України (далі - Кодекс) та інших нормативно-правових актах, що регламентують бюджетний процес.

3. Орієнтовні граничні показники видатків селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади та надання кредитів з селищного бюджету на середньостроковий період головному розпоряднику бюджетних коштів та бюджетна пропозиція складаються з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи за такими формами:

Орієнтовні граничні показники видатків селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади та надання кредитів з селищного бюджету головному розпоряднику бюджетних коштів на 2025 - 2027 роки (далі - орієнтовні граничні показники) (додаток 1);

Бюджетна пропозиція селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади на 2025 - 2027 роки загальна (Форма БП-1) (далі - Форма БП-1) (додаток 2);

Бюджетна пропозиція на 2025 - 2027 роки індивідуальна (Форма БП-2) (далі - Форма БП-2) (додаток 3);

Бюджетна пропозиція на 2025 - 2027 роки додаткова (Форма БП-3) (далі - Форма БП-3) (додаток 4).

4. Усі вартісні показники у документах, визначених цією Інструкцією, наводяться у гривнях, з округленням до цілого числа.

5. У формі орієнтовних граничних показників зазначається розподіл орієнтовних граничних показників видатків селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади та надання кредитів з селищного бюджету на середньостроковий період 2025 – 2027 років.

6. У формах бюджетної пропозиції зазначаються дані:

за попередній бюджетний період (звіт) - дані річного звіту за 2023 рік, наданого органам Казначейства (далі - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період);

на поточний бюджетний період (затверджено) - показники, затверджені розписом селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади на 2024 рік (з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня 2024 року (року, що передує плановому) (далі - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період);

на середньостроковий період (план) - показники за видами доходів та розподіл орієнтовних граничних показників видатків і кредитування селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади на 2025 - 2027 роки, які є основою для складання проєкту рішення про селищний бюджет Смотрицької селищної територіальної громади, та наступні за плановим два бюджетні періоди (далі - розподіл орієнтовних граничних показників на середньостроковий бюджетний період).

7. У формах, визначених цією Інструкцією, зазначаються код та найменування:

селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади - відповідно до Довідника місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28 грудня 2009 року № 1539 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 червня 2022 року № 163) (далі - код бюджету);

доходів селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади, фінансування селищного бюджету та місцевого боргу - відповідно до Класифікації доходів бюджету, Класифікації фінансування бюджету за типом кредитора, Класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання, Класифікації боргу за типом кредитора, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року № 11;

видатків та надання кредитів з селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади - відповідно до Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20 вересня 2017 року № 793 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 16 грудня 2019 року № 539), та Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20 вересня 2017 року № 793 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 17 грудня 2020 року № 781) (далі - Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету);

головного розпорядника бюджетних коштів селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади згідно з Типовою відомчою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20 вересня 2017 року № 793, та установчими документами.

II. Основні положення про складання бюджетної пропозиції та розрахунок орієнтовних граничних показників

1. Процес формування бюджетної пропозиції селищного бюджету Смотрицької селищної територіальної громади здійснюється учасниками бюджетного процесу відповідно до бюджетного законодавства.

2. Бюджетна пропозиція складається на середньостроковий період 2025 - 2027 років (плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди) з урахуванням положень цієї Інструкції та інструкцій, розроблених і доведених фінансовим відділом Смотрицької селищної ради (далі - фінансовий відділ), а також містить інформацію за 2023 та 2024 роки (бюджетні періоди).

3. Бюджетна пропозиція формується у такій послідовності:

1) фінансовий відділ відповідно до основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на прогнозні 2025 - 2027 роки, аналізу виконання селищного бюджету в попередніх та поточному бюджетних періодах та за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечує прогнозування обсягів доходів селищного бюджету, визначає обсяги фінансування селищного бюджету, повернення кредитів до селищного бюджету на середньостроковий період 2025 – 2027 роки та розраховує загальні орієнтовні граничні показники у термін не пізніше 10 серпня 2024 року (року, що передує плановому);

2) фінансовий відділ у межах загальних орієнтовних граничних показників розраховує орієнтовні граничні показники, розробляє інструкції з підготовки бюджетної пропозиції та доводить їх до головного розпорядника бюджетних коштів (далі - головний розпорядник) у термін не пізніше 15 серпня 2024 року;

3) головний розпорядник відповідно до цієї Інструкції, інструкцій, доведених фінансовим відділом, та орієнтовних граничних показників складає бюджетну пропозицію та подає її фінансовому відділу у встановлені ним терміни, але не пізніше 25 серпня 2024 року;

4) фінансовий відділ здійснює аналіз поданих головним розпорядником бюджетних пропозицій на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам і вимогам цієї Інструкції та доведених інструкцій фінансового відділу, за результатами якого начальник фінансового відділу приймає рішення про включення поданих пропозицій до прогнозу селищного бюджету.

4. Орієнтовні граничні показники доводяться фінансовим відділом до головного розпорядника загальними сумами на кожний рік середньострокового періоду (2025, 2026, 2027 роки) за формою, затвердженою цією Інструкцією (додаток 1), та із зазначенням окремо обсягів:

видатків за загальним фондом, джерелом яких є трансферти з державного та місцевих бюджетів;

видатків за спеціальним фондом (у разі необхідності зазначаються джерела їх надходжень);

надання кредитів із загального фонду.

 

III. Складання, розгляд та аналіз бюджетної пропозиції

1. Головний розпорядник організовує та забезпечує складання бюджетної пропозиції і подає її до фінансовому відділу з використанням форм, визначених цією Інструкцією.

2. Форми бюджетної пропозиції заповнюються послідовно - Форма БП-2 заповнюється на підставі показників Форми БП-1 і лише після заповнення зазначених форм та за потреби заповнюється Форма БП-3.

В окремих пунктах форм зазначається необхідна кількість показників, визначена головним розпорядником.

3. Джерелами інформації для заповнення форм бюджетної пропозиції є:

стратегія розвитку Смотрицької селищної територіальної громади;

галузеві регіональні/місцеві програми;

річний звіт про виконання селищного бюджету за попередній бюджетний період – 2023 рік;

інформація про досягнення цілей державної політики з показниками досягнення цілей за результатами 2023 року;

звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2023 рік;

розпис селищного бюджету на 2024 рік (поточний бюджетний період з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня 2024 року);

паспорти бюджетних програм на 2024 рік;

прогноз місцевого бюджету, схвалений у 2023 році;

план діяльності головного розпорядника на 2025-2027 роки;

інша інформація, визначена фінансовим відділом.

4. З метою зіставлення показників за бюджетними програмами у разі змін у структурі бюджетних програм головного розпорядника звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, що формується у бюджетній пропозиції на середньостроковий період згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету.

5. У разі, якщо бюджетна програма не передбачається на середньостроковий період:

показники за бюджетною програмою 2024 року (поточного бюджетного періоду) зазначаються окремим рядком у формі БП-1;

показники за бюджетною програмою попереднього бюджетного періоду (2023 року) приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування селищного бюджету поточного бюджетного періоду (2024 року), а у разі, якщо бюджетної програми у поточному бюджетному періоді не передбачено, то такі показники зазначаються окремим рядком у формі БП-1.

6. Разом з бюджетною пропозицією головний розпорядник подає необхідні для здійснення фінансовим відділом аналізу документи та матеріали, до складу яких входять:

розрахунки показників, включених до бюджетної пропозиції, зокрема щодо капітальних видатків, із зазначенням факторів, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів, визначених з урахуванням галузевих особливостей;

інформація щодо врахування гендерного аспекту під час формування бюджетних показників.

Фінансовий відділ за потреби доводить до головного розпорядника форми, за якими складається та подається інформація разом з бюджетною пропозицією.

7. У разі передбачення у бюджетних пропозиціях, поданих головним розпорядником, надання міжбюджетних трансфертів іншим місцевим бюджетам фінансовий відділ у триденний строк з дня отримання таких бюджетних пропозицій повинен надіслати обсяги таких міжбюджетних трансфертів на середньостроковий період іншим фінорганам за формою, наведеною у додатку 5 до цієї Інструкції, для врахування ними під час складання прогнозу селищного бюджету.

8. Фінансовий відділ здійснює аналіз отриманих від головного розпорядника бюджетних пропозицій щодо відповідності загальним орієнтовним граничним показникам, дотримання доведених фінансовим відділом фінансових обмежень, організаційних та інших вимог, а також вимог, визначених цією Інструкцією.

9. Фінансовий відділ вживає заходів для усунення розбіжностей з головним розпорядником щодо показників, що містяться у бюджетних пропозиціях (шляхом проведення нарад, консультацій, робочих зустрічей).

10. За результатами вжитих заходів, а також отриманої інформації щодо надання іншими місцевими бюджетами трансфертів фінансовий відділ доводить до окремих головних розпорядників уточнені орієнтовні граничні показники, відповідно до яких головний розпорядник коштів має надати уточнену бюджетну пропозицію у терміни, визначені фінансовим відділом, але не пізніше 10 серпня 2024 року.

11. Головний розпорядник забезпечує відповідність бюджетної пропозиції, складеної з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи, бюджетній пропозиції, поданій до фінансового відділу.

12. Інформація, що міститься у бюджетних пропозиціях головного розпорядника, є основою для складання прогнозу селищного бюджету.

 

IV. Заповнення Форми БП-1

1. У Формі БП-1 наводиться інформація про досягнення цілей державної політики за рахунок коштів загального та спеціального фондів у межах орієнтовних граничних показників на середньостроковий період 2025 – 2027 років, доведених фінансовим відділом та розрахованих головним розпорядником надходжень спеціального фонду.

Інформація, що наводиться у Формі БП-1, повною мірою повинна характеризувати діяльність головного розпорядника та охоплювати всі сфери, у яких він забезпечує формування та/або реалізацію державної політики, висвітлювати найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувати відповідні показники діяльності відповідальних виконавців бюджетних програм.

2. У пункті 1 зазначається найменування головного розпорядника коштів селищного бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.

3. У пункті 2 наводиться перелік цілей державної політики у сферах діяльності, реалізацію яких забезпечує головний розпорядник коштів селищного бюджету, зокрема таких, що висвітлюють врахування гендерного аспекту, а також показники їх досягнення за рахунок коштів загального та спеціального фондів разом:

у графах 1, 2 - порядковий номер та найменування цілі державної політики;

у графі 3 - одиниця виміру показника досягнення цілей;

у графі 4 - показники відповідно до річного звіту за 2023 рік;

у графі 5 - показники, затверджені розписом на 2024 рік;

у графах 6-8 - розподіл показників на 205 – 2027 роки .

У разі, якщо на середньостроковий період не передбачаються цілі державної політики, досягнення яких здійснюється в межах бюджетних програм поточного бюджетного періоду та/або здійснювалося в межах бюджетних програм попереднього бюджетного періоду, такі цілі повинні включатися із зазначенням показників їх досягнення на відповідні бюджетні періоди.

Не виділяються окремим рядком цілі державної політики поточного та попереднього бюджетних періодів, які по суті є тотожними до цілей на середньостроковий період (змінено їх формулювання), а показники їх досягнення аналогічні показникам досягнення цілей на середньостроковий період.

У разі зміни формулювання цілі державної політики у цьому пункті наводиться ціль у редакції, що передбачається на середньостроковий період.

Цілі державної політики мають:

відповідати пріоритетним цілям, визначеним стратегічними та програмними документами, актами законодавства та іншими нормативно-правовими актами, планами діяльності головного розпорядника на середньостроковий період 2025 – 2027 років;

спрямовуватися на досягнення певного результату;

оцінюватися за допомогою показників досягнення цілей;

давати розуміння кінцевого результату діяльності головного розпорядника у відповідній сфері або чітко визначати напрям руху змін, спрямованих на покращення ситуації або вирішення проблем у сфері діяльності.

Не допускаються під час визначення цілей такі формулювання, як «реалізація державної політики», «забезпечення діяльності», «виконання зобов’язань».

Кількість цілей державної політики не має перевищувати п’яти. Одна ціль державної політики може виконуватися в межах декількох бюджетних програм.

Для кожної цілі державної політики необхідно визначити показники її досягнення.

Показники досягнення цілей визначаються як інтегровані показники, що враховують результати, отримані за рахунок реалізації усіх або декількох бюджетних програм.

Показники досягнення цілей Смотрицької селищної ради повинні характеризувати досягнення та зрушення, що відбулися на території Смотрицької селищної територіальної громади.

Показники досягнення цілей мають:

бути кількісно вимірюваними;

характеризувати прогрес у досягненні цілей державної політики у середньостроковому періоді;

характеризувати стан та зміни у сфері діяльності головного розпорядника;

надавати можливість відстеження досягнення цілей державної політики у динаміці та порівнянності показників досягнення цілей за роками;

висвітлювати ефект, який отримують економіка та суспільство завдяки діяльності головного розпорядника;

перевірятися та підтверджуватися офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

Під час визначення показників досягнення цілей державної політики необхідно враховувати усі витрати головного розпорядника на відповідну сферу діяльності, включаючи міжбюджетні трансферти.

Кількість показників досягнення однієї цілі має бути мінімальною, як правило, не має перевищувати трьох, але достатньою для висвітлення досягнення відповідної цілі.

Показники, визначені для однієї цілі державної політики, не повинні дублюватися для іншої.

Для показників досягнення цілей, що потребують методологічних роз’яснень їх змісту, головному розпоряднику необхідно розробити методику їх розрахунку.

4. У пункті 3 наводиться інформація щодо обсягів та структури видатків і надання кредитів за усіма бюджетними програмами.

У підпункті 3.1 зазначаються відповідальні виконавці бюджетних програм і видатки та надання кредитів за бюджетними програмами за загальним та спеціальним фондами, у тому числі за бюджетом розвитку:

у графі 1 - номер цілі державної політики, визначеної у пункті 2 цієї форми;

у графах 2-4 - код відповідної класифікації видатків та кредитування бюджету;

у графі 5 - найменування відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування селищного бюджету;

у графі 6 (2023 рік (звіт)) - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 7 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 8-10 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

5. Загальний обсяг видатків та надання кредитів (рядок «УСЬОГО, у тому числі:») дорівнює сумі видатків та надання кредитів за відповідними виконавцями та дорівнює сумі за усіма бюджетними програмами за загальним та спеціальним фондами.

У разі, якщо реалізація бюджетної програми не передбачається у середньостроковому періоді, здійснюється зіставлення показників відповідно до пункту 5 розділу III цієї Інструкції.

У підпункті 3.2 зазначається пояснення щодо запропонованих головним розпорядником основних змін у структурі видатків та надання кредитів за бюджетними програмами на середньостроковий період порівняно з поточним бюджетним періодом.

6. У пункті 4 наводиться інформація щодо відмінностей показників на перший (2025 рік) та другий (2026 рік) роки середньострокового періоду 2025 – 2027 років, включених до пропозиції до прогнозу селищного бюджету, від показників на другий (2025 рік) та третій (2026 рік) роки середньострокового періоду 2024 – 2026 років, передбачених прогнозом місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді (у 2023 році).

У підпункті 4.1 наводиться інформація щодо обсягів видатків та надання кредитів, цілі державної політики та показники їх досягнення:

у графі 1 - найменування цілей державної політики та показників їх досягнення;

у графах 2, 5 - показники видатків / надання кредитів, передбачені прогнозом селищного бюджету, схваленого у 2023 році (у попередньому бюджетному періоді);

у графах 3, 6 - показники видатків / надання кредитів, включені до пропозиції до прогнозу селищного бюджету;

у графах 4, 7 розраховується відхилення показників видатків / надання кредитів, включених до пропозиції до прогнозу селищного бюджету, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді (у 2023 році).

У підпункті 4.2 зазначається пояснення відмінностей показників, включених до бюджетної пропозиції, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді (у 2023 році).

V. Заповнення Форми БП-2

1. У Формі БП-2 наводиться детальна інформація за кожною бюджетною програмою, що пропонується до виконання у середньостроковому періоді 2025 – 2027 років.

2. Форма БП-2 складається за кожною бюджетною програмою окремо, крім бюджетних програм, які:

не передбачаються на середньостроковий період (2025 – 2027 роки);

резервного фонду селищного бюджету.

Інформація, що наводиться у Формі БП-2, узгоджується з інформацією, наведеною у Формі БП-1.

3. У разі, якщо повноваження на виконання функцій, завдань або надання послуг передано відповідно до законодавства від одного головного розпорядника до іншого головного розпорядника, головному розпоряднику, який включає до бюджетної пропозиції показники за відповідною бюджетною програмою на середньостроковий період, під час заповнення Форми БП-2 необхідно навести інформацію та показники бюджетної програми за попередні бюджетні періоди з урахуванням паспортів відповідної бюджетної програми та звітів про їх виконання, інших документів, оприлюднених або переданих в установленому законодавством порядку, забезпечуючи послідовність та сумісність цієї інформації та показників.

4. Характеристики бюджетної програми, що наводяться у Формі БП-2, повинні мати зв’язок з цілями державної політики та показниками їх досягнення, наведеними у пункті 2 Форми БП-1.

Мета, завдання та напрями бюджетної програми визначаються відповідно до положень наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2014 року за № 1103/25880.

5. У пункті 1 зазначаються найменування головного розпорядника коштів селищного бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.

6. У пункті 2 зазначаються найменування відповідального виконавця бюджетної програми, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та номер у системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ.

7. У пункті 3 зазначаються найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, а також код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету.

8. У пункті 4 зазначаються мета, завдання та законодавчі підстави реалізації бюджетної програми:

у підпункті 4.1 - мета бюджетної програми;

у підпункті 4.2 - завдання бюджетної програми;

у підпункті 4.3 - нормативно-правові акти, які є підставою для реалізації бюджетної програми.

9. У пункті 5 зазначаються усі надходження для виконання бюджетної програми, підстави та обґрунтування надходжень спеціального фонду.

Надходження загального фонду зазначаються з урахуванням міжбюджетних трансфертів, доведених у загальних орієнтовних граничних показниках.

У підпункті 5.1 зазначаються надходження для виконання бюджетної програми за результатами звітного бюджетного періоду (2023 рік) на поточний бюджетний період (2024 рік) та на середньостроковий бюджетний період (2025 – 2027 роки).

Показники, зазначені у рядку «загальний фонд, у тому числі:» у графах 3-7 підпункту 5.1, повинні відповідати показникам, зазначеним у рядку «загальний фонд» у графах 6-10 підпункту 3.1 пункту 3 Форми БП-1 за відповідною бюджетною програмою.

Під час заповнення підпункту 5.1 у частині власних надходжень бюджетних установ головний розпорядник керується частиною четвертою статті 13 Кодексу. Власні надходження бюджетних установ визначаються головним розпорядником за наявності підстави, про яку необхідно зазначити під час заповнення підпункту 5.2.

Повернення кредитів до бюджету відображаються зі знаком «-».

У разі, якщо за бюджетною програмою плануються надходження за спеціальним фондом, про це зазначається у підпункті 5.2 і навести:

нормативно-правові акти з посиланням на конкретні статті (пункти), якими надано повноваження на отримання надходжень спеціального фонду;

основні підходи до розрахунку власних надходжень бюджетних установ, інших надходжень спеціального фонду на середньостроковий період (2025 – 2027 роки).

Загальний обсяг надходжень спеціального фонду за звітний бюджетний період (рядок «спеціальний фонд, у тому числі:») розраховується як сума усіх вищезазначених надходжень.

Загальний обсяг надходжень для виконання бюджетної програми у графах 3-7 у рядку «УСЬОГО, у тому числі:» розраховується як сума надходжень загального фонду (рядок «загальний фонд, у тому числі:») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд, у тому числі:»).

10. У пункті 6 зазначаються видатки (підпункт 6.1) або надання кредитів (підпункт 6.2) на середньостроковий бюджетний період (2025 – 2027 роки) за загальним та спеціальним фондами у розрізі Економічної класифікації видатків бюджету або Класифікації кредитування бюджету:

у графах 1, 2 підпунктів 6.1, 6.2 - коди Економічної класифікації видатків бюджету / коди Класифікації кредитування бюджету та їх найменування;

у графі 3 підпунктів 6.1, 6.2 (2023 рік (звіт)) - видатки або надання кредитів відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 підпунктів 6.1, 6.2 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 5-7 підпунктів 6.1, 6.2 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

Показники, зазначені у графах 3-7 у рядку «загальний фонд» підпункту 6.1 та у графах 3-7 у рядку «загальний фонд» підпункту 6.2, повинні дорівнювати показникам у графах 6-10 у рядку «загальний фонд» підпункту 3.1 Форми БП-1 відповідної бюджетної програми і показникам у графах 3-7 у рядку «загальний фонд, у тому числі:» підпункту 5.1 пункту 5 Форми БП-2.

Показники, зазначені у графах 3-7 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 6.1 та у графах 3-7 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 6.2, повинні дорівнювати показникам у графах 6-10 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 3.1 Форми БП-1 відповідної бюджетної програми і показникам у графах 3-7 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 5.1 пункту 5 Форми БП-2.

Під час заповнення підпункту 6.1 необхідно відображати видатки у розрізі кодів Економічної класифікації видатків бюджету (2110, 2120, 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2260, 2270, 2281, 2282, 2400, 2610, 2620, 2630, 2700, 2800, 3110, 3120, 3130, 3140, 3150, 3160, 3210, 3220, 3230, 3240, 9000).

Під час заповнення підпункту 6.2 показники надання кредитів доцільно відображати за кодами Класифікації кредитування бюджету 4110, 4210.

11. У пункті 7 зазначаються обсяги видатків або надання кредитів за кожним напрямом використання бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами, виконання яких забезпечує реалізацію бюджетної програми:

у графах 1, 2 зазначаються порядковий номер та напрям використання бюджетних коштів;

у графі 3 (2023 рік (звіт)) - видатки або надання кредитів відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 5-7 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

12. У пункті 8 наводяться показники міжбюджетних трансфертів.

У підпункті 8.1 наводиться обсяг міжбюджетних трансфертів, які отримуються з інших бюджетів (державного та місцевих), окремо за загальним та спеціальним фондами:

у графі 1 – код Класифікації доходу бюджету / код бюджету;

у графі 2 - найменування трансферту / найменування бюджету - надавача міжбюджетного трансферту;

у графі 3 (2023 рік (звіт)) - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 5-7 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів у графах 3-7 у рядку «УСЬОГО за розділами I та II, у тому числі:» розраховується як сума обсягу міжбюджетних трансфертів до загального фонду (рядок «загальний фонд») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд»).

У підпункті 8.2 зазначається обсяг міжбюджетних трансфертів, які надаються іншим бюджетам (державному та місцевим), окремо за загальним та спеціальним фондами:

у графі 1 - код бюджету;

у графі 2 - найменування трансферту / найменування бюджету - отримувача міжбюджетного трансферту;

у графі 3 (2023 рік (звіт)) - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 5-7 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів у графах 3-7 у рядку «УСЬОГО за розділами I та II, у тому числі:» розраховується як сума обсягу міжбюджетних трансфертів до загального фонду (рядок «загальний фонд») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд»).

13. У пункті 9 зазначаються обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, які виконуються в межах бюджетної програми за спеціальним фондом:

у графі 1 - найменування інвестиційного проекту;

у графі 2 - загальний період реалізації проекту (рік початку і завершення);

у графі 3 - загальна вартість проекту;

у графі 4 (2023 рік (звіт)) - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 5 (2024 рік (затверджено)) - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 6-8 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період;

у графі 9 - очікуваний рівень готовності проекту на кінець середньострокового бюджетного періоду (2027 року) у відсотках.

Загальний обсяг капітальних вкладень селищного бюджету у графах 3-8 у рядку «УСЬОГО» розраховується як сума обсягів видатків на реалізацію усіх інвестиційних проектів.

 

VI. Заповнення Форми БП-3

1. Форма БП-3 використовується для представлення та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів, необхідних для виконання нормативно-правових актів під час реалізації бюджетних програм, але не забезпечених орієнтовним граничним показником, або для реалізації нових заходів державної політики, які сприятимуть покращенню показників досягнення цілей державної політики та/або наближенню їх досягнення у часі.

Форма БП-3 заповнюється лише після заповнення Форми БП-1 і Форми БП-2 у разі, якщо витрати, розраховані з огляду на пріоритетність та обґрунтованість потреб, перевищують орієнтовні граничні показники.

2. Фінансовий відділ розглядає пропозиції головного розпорядника щодо додаткових видатків та надання кредитів у межах ресурсних можливостей селищного бюджету в середньостроковому періоді (2025 – 2027 років).

3. У пункті 1 зазначаються найменування головного розпорядника коштів селищного бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.

4. У пункті 2 зазначаються найменування відповідального виконавця, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування селищного бюджету та номер у системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ.

5. У пункті 3 наводяться обсяги додаткових коштів загального та спеціального фондів за бюджетними програмами у розрізі Економічної класифікації видатків бюджету або Класифікації кредитування бюджету, підстави та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів загального та спеціального фондів, у яких зазначається нормативно-правовий акт, виконання якого не забезпечено орієнтовним граничним показником.

У графах 1-3 зазначаються коди Програмної класифікації видатків та кредитування селищного бюджету / Економічної класифікації видатків бюджету / Класифікації кредитування бюджету, Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та Функціональної класифікації видатків бюджету, а також найменування бюджетної програми;

у графі 4 - найменування бюджетної програми;

у графах 5, 7, 9 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - обсяг коштів у межах орієнтовного граничного показника;

у графах 6, 8, 10 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - пропозиції щодо додаткового обсягу коштів.

Обсяг коштів за усіма бюджетними програмами наводиться у розрізі кодів Економічної класифікації видатків бюджету (2110, 2120, 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2260, 2270, 2281, 2282, 2400, 2610, 2620, 2630, 2700, 2800, 3110, 3120, 3130, 3140, 3150, 3160, 3210, 3220, 3230, 3240, 9000) та Класифікації кредитування бюджету.

У рядку «УСЬОГО за бюджетними програмами, у тому числі:» у графах 5-10 зазначається загальний обсяг коштів за усіма бюджетними програмами у розрізі кодів Економічної класифікації видатків бюджету та Класифікації кредитування бюджету.

6. У пункті 4 наводиться інформація про зміну показників досягнення цілей у середньостроковому періоді 2025 – 2027 років у разі, якщо додаткові кошти буде враховано в орієнтовному граничному показнику.

У графах 1-3 зазначаються номер, найменування цілей державної політики, показники досягнення цілей, а також одиниця виміру показника досягнення цілей;

у графах 4, 6, 8 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - показники в межах орієнтовного граничного показника. Показники досягнення цілей, зазначені у Формі БП-3, повинні відповідати показникам, включеним до граф 4-6 пункту 2 Форми БП-1;

у графах 5, 7, 9 (2025, 2026, 2027 рік (план)) - показники досягнення цілей, які головний розпорядник передбачає досягти у середньостроковому періоді 2025 – 2027 років під час виконання бюджетних програм у цілому за рахунок коштів загального та спеціального фондів, у разі, якщо додаткові кошти загального та спеціального фондів буде враховано в граничному показнику видатків державного бюджету та надання кредитів з державного бюджету, який визначається у прогнозі селищного бюджету відповідному головному розпоряднику.

 

 

 

Начальник фінансового відділу

Смотрицької селищної ради                                                 Олег АТАМАНЧУК

 

Фото без описуФото без опису