Проєкт рішення селищної ради №32/2023 «Про затвердження Програми виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 32 |
Тип документу: | Проєкт рішення селищної ради |
Дата: | 03.03.2023 |
Автор: | Людмила Бавровська |
Номер документу: | 32/2023 |
Назва документу: | Про затвердження Програми виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIІI скликання
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
ТРИДЦЯТЬ ДРУГОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2023 р. Смотрич № -32/2023
Про затвердження Програми виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік Відповідно статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою ", з метою підвищення ефективності виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії, селищна рада
|
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням тридцять другої
сесії селищної ради
VІІІ скликання
від 2023 р. № -32/2023
ПРОГРАМА
виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік
смт Смотрич
2023 рік
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік (далі – Програма), основні напрямки діяльності та заходи щодо її реалізації розроблені Територіальним управлінням Служби судової охорони у Хмельницькій області спільно із об’єднаними територіальними громадами Хмельницької області на основі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII та комплексного підходу до виконання завдань визначених наказом командувача Сил територіальної оборони Збройних Сил України (з основної діяльності) від 07 березня 2022 року № 10 «Про визначення завдань Службі судової охорони», наказом Голови Служби судової охорони від 09 березня 2022 року № 88 «Про заходи щодо організації виконання Службою судової охорони завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії», наказом керівника зони територіальної оборони № 7 від 25.03.2022 № 30/ТрОдск «Про визначення завдань Територіальному управлінню Служби судової охорони у Хмельницькій області» з забезпечення участі Територіального управління Служби судової охорони у Хмельницькій (далі – Управління) у:
підготовці громадян до національного спротиву;
забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління;
здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення бойових дій;
забезпеченні заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах;
боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та непередбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями.
Зміцнення технічної та ресурсної бази для виконання покладених на Управління завдань, шляхом надання допомоги Управлінню у 2023 році, так як Управління є державним органом, на який покладається вище вказані завдання, відповідно до Конституції України та Законів України «Про судоустрій та статус суддів», Положення про Службу судової охорони затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 04 квітня 2019 року № 1051/0/15-19 (зі змінами), наказу командувача Сил територіальної оборони Збройних Сил України (з основної діяльності) від 07 березня 2022 року № 10 «Про визначення завдань Службі судової охорони», наказу Голови Служби судової охорони від 09 березня 2022 року № 88 «Про заходи щодо організації виконання Службою судової охорони завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії», наказу керівника зони територіальної оборони № 7 від 25.03.2022 № 30/ТрОдск «Про визначення завдань Територіальному управлінню Служби судової охорони у Хмельницькій області».
Ця Програма визначає організаційні і практичні заходи вдосконалення службової діяльності, покращення взаємодії з місцевими органами влади, правоохоронними органами, органами військового управління, щодо забезпечення виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області.
Для підвищення ефективності забезпечення участі Управління у проведенні заходів спрямованих на патріотичне виховання молоді, підготовці громадян до національного спротиву, забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління, здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення бойових дій, забезпеченні заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах, боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та непередбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями.
Виконання програми покладається на Управління.
Паспорт Програми наведено у додатку 1.
МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Основною метою Програми є підвищення ефективності виконання завдань згідно наказу командувача Сил територіальної оборони Збройних Сил України (з основної діяльності) від 07 березня 2022 року № 10 «Про визначення завдань Службі судової охорони», наказу Голови Служби судової охорони від 09 березня 2022 року № 88 «Про заходи щодо організації виконання Службою судової охорони завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії», наказу керівника зони територіальної оборони № 7 від 25.03.2022 № 30/ТрОдск «Про визначення завдань Територіальному управлінню Служби судової охорони у Хмельницькій області» на території Хмельницької області.
Основними завданнями Програми є:
проведення заходів спрямованих на патріотичне виховання молоді;
підготовка громадян до національного спротиву;
забезпечення умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління;
здійснення заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення бойових дій;
забезпечення заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах;
боротьба з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та непередбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями.
Перелік завдань і заходів Програми, строки її виконання, прогнозовані обсяги та джерел фінансування, напрямки використання бюджетних (місцевих) коштів та результативні показники наведені в додатку 2.
Відповідальним виконавцем Програми є Управління.
ПЛАН ТА ОБГРУНТУВАННЯ СТОСОВНО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Реалізація основних завдань цієї Програми дасть змогу підвищити ефективність виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області.
План заходів:
1. Участь у підготовці громадян до національного спротиву
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
2. Участь у забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління ТУ ССО у Хмельницькій області,
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
3. Участь у здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах визначених зон/районів.
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
4. Участь у забезпеченні заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах;
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
5. Участь у боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та непередбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями.
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
6. Забезпечення підвищення ефективності безпеки мешканців області в органах і установах системи правосуддя (придбання засобів індивідуального захисту, приладів та іншого спорядження спрямованого на захист громадян від різного рівня загроз, епідемій).
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
7. Проведення заходів спрямованих на патріотичне виховання молоді.
Територіальне управління
Служби судової охорони
у Хмельницькій області
Постійно
ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Фінансування заходів Програми здійснюється з врахуванням вимог частини другої статті 85 Бюджетного кодексу України за рахунок вільного залишку бюджетних коштів місцевих бюджетів (бюджету об'єднаних територіальних громад) та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством, або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості за захищеними статтями видатків в межах бюджетних призначень виділених як субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку.
Пропозиції про фінансування Програми на 2023 рік готуються Управлінням за погодженням з відповідною радою.
Залишки коштів субвенції наданої державному бюджету відповідно до Програми використовуються протягом терміну її дії з урахуванням цільового призначення.
ПРОГНОЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання програми дасть змогу:
Підвищити ефективність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, пов’язану з виконання завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області та підготовки мешканців громади до супротиву.
Забезпечити дотримання вимог наказу командувача Сил територіальної оборони Збройних Сил України (з основної діяльності) від 07 березня 2022 року № 10 «Про визначення завдань Службі судової охорони», наказу Голови Служби судової охорони від 09 березня 2022 року № 88 «Про заходи щодо організації виконання Службою судової охорони завдань територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії», наказу керівника зони територіальної оборони № 7 від 25.03.2022 № 30/ТрОдск «Про визначення завдань Територіальному управлінню Служби судової охорони у Хмельницькій області».
Надання фінансової і матеріального-технічної допомоги для забезпечення виконання завдань Управлінням.
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію та контроль виконання Програми здійснюють Голови відповідних об’єднаних територіальних (міських, селищних, сільських) громад Хмельницької області.
Відповідальним за подання інформації про виконання програми є Управління, що забезпечує реалізацію заходів, аналізує виконання основних її завдань упродовж 2023 року, інформує відповідні об’єднанні територіальні (міські, селищні, сільські) громади Хмельницької області.
Додаток 1 до Програми
ПАСПОРТ
програми територіальної оборони для забезпечення відсічі російської агресії на території Хмельницької області на 2023 рік
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області |
2. |
Розробники Програми |
Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області, об’єднанні територіальні громади Хмельницької області |
3. |
Відповідальні виконавці Програми |
Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області |
4. |
Учасники Програми |
Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області, Місцеві ради |
5. |
Термін реалізації Програми |
2023 рік |
6. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Місцеві бюджети Хмельницької області |
7. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів для реалізації Програми |
Відповідно до розрахунків та в межах фінансових можливостей місцевих бюджетів. |