Рішення селищної ради №1-32/2023 «Про затвердження звіту про виконання селищного бюджету за 2022 рік»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 32 |
Тип документу: | Рішення селищної ради |
Дата: | 09.03.2023 |
Номер документу: | 1-32/2023 |
Назва документу: | Про затвердження звіту про виконання селищного бюджету за 2022 рік |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIІI скликання
РІШЕННЯ
ТРИДЦЯТЬ ДРУГОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
09 березня 2023 р. Смотрич № 1-32/2023
Про затвердження звіту
про виконання селищного
бюджету за 2022 рік
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, селищна рада
ВИРІШИВ:
1. Затвердити звіт про виконання селищного бюджету за 2022 рік (додається).
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до звіту про виконання селищного бюджету за 2022 рік
1. Загальна характеристика виконання бюджету
Відповідно до рішення чотирнадцятої сесії селищної ради від 22 грудня 2021 року № 1-14/2021 «Про селищний бюджет на 2022 рік» доходна частина селищного бюджету затверджена в у сумі 52702,2 тис. грн, у тому числі доходи загального фонду селищного бюджету 52362,7 тис. грн та спеціального фонду селищного бюджету 339,5 тис. грн, видаткова частина бюджету в сумі 52702,2 тис. грн, в т.ч.: загальний фонд 52362,7 тис. грн, спеціальний фонд 339,5 тис. гривень
Протягом 2022 року вносились зміни до селищного бюджету, з урахуванням внесених змін бюджет затверджено по доходах в сумі 51118,3 тис. грн, в т.ч.: загальний фонд 50778,8 тис. грн, спеціальний фонд 339,5 тис. грн, по видатках в сумі 61274,7 тис. грн, в т.ч.: загальний фонд 58882,3 тис. грн, спеціальний фонд 2392,4 тис. гривень.
За 2022 рік до загального фонду селищного бюджету надійшло 50666,4 тис. грн доходів - це 99,78% або на 112,4 тис. грн менше до уточненого річного плану, який становить 50778,8 тис. гривень.
Доходів спеціального фонду селищного бюджету без врахування трансфертів за 2022 рік отримано 182,4 тис. грн, або 53,72% до уточнених річних призначень.
Видатки загального фонду селищного бюджету на 2022 рік передбачались в сумі 52362,7 тис. грн, уточнений план складає 58882,3 тис. грн, фактично виконано 51474,7 тис. грн або 98,3% до бюджетних призначень та 87,4% до уточнених бюджетних призначень.
2. Показники економічного розвитку регіону
У поточному році робота Смотрицької селищної ради зосереджувалася на виконанні заходів, спрямованих на максимальну мобілізацію фінансових ресурсів, для комплексного розвитку громади, належного життєвого рівня населення та стабільної суспільно-політичної ситуації.
Територія Смотрицької селищної об’єднаної територіальної громади, згідно з адміністративно-територіальним устроєм України, входить до складу Кам’янець-Подільського району Хмельницької області. Смотрицька об’єднана територіальна громада утворена шляхом добровільного об’єднання Смотрицької селищної ради, Балинської, Лисогірської, Рудської та Старогутянської сільських рад.
До складу Смотрицької селищної об’єднаної територіальної громади входять населені пункти: смт. Смотрич, с. Михівка, с. Криничани, с. Ріпинці, с. Балин, с. Балинівка, с. Лисогірка, с. Рудка та с. Стара Гута.
Мінімальна відстань від населених пунктів до адміністративного центру складає 2 км, максимальна – 21 км. Площа громади складає 155,96 кв. км. Загальна кількість мешканців громади - 6049 осіб, у тому числі дітей: дошкільного віку - 229, шкільного віку - 543.
На території громади зареєстровано 52 юридичних осіб та 105 фізичних осіб-підприємців.
В промисловості найбільшу питому вагу займає добувна промисловість.
Найбільшими бюджетоутворюючими підприємствами є ПП «ВКП «Нігинсахкампром» та ТОВ «Кононівський елеватор».
В галузевій структурі сільського господарства по всіх категоріях господарств рослинництво становить 77%, тваринництво – 23%.
Торгівельні послуги надають 29 функціонуючих торгових точок, у тому числі 20 магазинів, 5 аптек та 6 закладів громадського харчування.
Територія об’єднаної територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися.
На даний час населені пункти, які входять до складу громади забезпечуються сполученням з районним центром 3 автобусними маршрутами, у 3 населених пунктах громади відсутнє транспортне сполучення.
Дорожні покриття доріг до населених пунктів з білощебеневих та чорного шосе (з деформацією та ямковістю).
За рахунок бюджету об'єднаної громади на її території функціонують:
6 закладів охорони здоров'я, а саме: 3 фельдшерсько-акушерських пунктів, 2 амбулаторії та 1 станція постійного базування швидкої допомоги;
7 закладів освіти, а саме: 2 ліцеї, 2 гімназії, 2 дошкільних навчальних заклади та 1 заклад позашкільної освіти; 9 закладів культури.
В громаді функціонує місцева пожежна охорона.
За кошти селищного бюджету придбано бензокоси та бензопили для старостинських округів та закладів освіти, встановлено відеоспостереження біля будинку культури та музичної школи в смт. Смотрич, придбано та передано автомобіль для ЗСУ, проведено ремонт укриття музичної школи.
За рахунок коштів залишку освітньої субвенції придбано модульну залізобетонну споруду цивільного захисту в с.Рудка, морозильну камеру та холодильник в Балинський ліцей, 40 батарей для опалення в Смотрицький ліцей. Проведені підготовчі роботи в укриттях 2-х ліцеїв та в 1 гімназії.
У 2022 році продовжувалась робота по енергозбереженню. Зокрема, за кошти селищного бюджету проведено поточний ремонт вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами.
3. Доходи.
За 2022 рік до загального фонду селищного бюджету Смотрицької ОТГ надійшло 29151,2 тис. грн власних податків і зборів, що становить 99,6 відсотка до затвердженого плану з врахуванням уточнень (- 109,7 тис. грн) і 101,9% до надходжень відповідного періоду минулого року (+ 544,0 тис. грн).
Найбільшу питому вагу в структурі доходів загального фонду бюджету Смотрицької ОТГ за 2022 рік займає податок на доходи фізичних осіб – 60,1%. В 2022 році відповідно до діючого бюджетного законодавства в розмірі 64% зараховувався в бюджет громади. Надходження його склали 17514,1 тис. грн, що на 21,1 тис. грн, або 100,1 відсотка більше від призначень та на 846,9 тис. грн більше від показника минулого року.
Податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (11010100) порівняно з відповідним періодом 2021 року отримано більше на 326,0 тис. грн (станом на 01.01.2022 року надійшло 11482,9 тис. грн, на 01.01.2023 року – 11808,9 тис. грн) та на 780,1 тис. грн менше від планових призначень за 2022 рік. Основною причиною зменшення надходжень це не виплата заробітної плати за грудень 2022 року ТОВ "Кононівський елеватор" та не сплата ПДФО орієнтовно в сумі 190,0 тис. грн, ТОВ «ТЕССЛАГРУП» в 2022 році сплачувала ПДФО по місцю реєстрації в м. Київ де втрати склали орієнтовно в сумі 173,0 тис. грн, ТОВ «Форт-Пласт» зменшив розмір виплати заробітної плати орієнтовно недоотримано ПДФО в сумі 130,0 тис. гривень.
Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами (11010200) надійшло 712,7 тис. грн, порівняно з відповідним періодом 2021 року отримано більше на 621,5 тис. грн та на 477,7 тис. грн більше від планових призначень на відповідний період поточного року.
Податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (11010400) надійшло на 328,8 тис. грн більше ніж заплановано на 2022 рік, та на 105,3 тис. грн менше до надходжень відповідного періоду 2021 року.
Податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування за 2022 рік надійшло на 5,3 тис. грн менше ніж заплановано, та на 4,7 тис грн більше до надходжень відповідного періоду 2021 року.
Станом на 01.01.2023 року в бюджет Смотрицької ОТГ надійшло 6544,3 тис. грн, що на 86,3 тис. грн більше від призначень на 2022 рік та на 57,1 тис. грн менше до надходжень відповідного періоду минулого року.
ККД |
План на січень-грудень 2022 року |
Факт на 01.01.2022 |
Факт на 01.01.2023 |
+,- до минулого року |
+,- до плану |
18010500 |
145,0 |
151,6 |
165,1 |
13,5 |
20,1 |
18010600 |
3423,0 |
3544,0 |
3577,7 |
33,7 |
154,7 |
18010700 |
300,0 |
296,3 |
203,6 |
-92,7 |
-96,4 |
18010900 |
2590,0 |
2609,5 |
2597,9 |
-11,6 |
7,9 |
Разом: |
6458,0 |
6601,4 |
6544,3 |
-57,1 |
86,3 |
Основною причиною зменшення надходжень в поточному році порівняно з минулим роком є податковий борг земельного податку з фізичних осіб в сумі 108,4 тис. гривень.
Єдиного податку отримано 4158,4 тис .грн, що на 236,6 тис. грн менше від планових призначень на 2022 рік та на 116,0 тис. грн менше від надходжень відповідного періоду минулого року. Основною причиною зменшення надходжень в поточному році та до відповідного періоду минулого року є податковий борг платників 1 та 2 групи в сумі 70,3 тис. грн та зменшення сплати єдиного податку платниками четвертої групи на суму 195,7 тис. гривень, а саме КСП "Балинське" переплата в 2021 році за 2022 рік в сумі 83,8 тис. грн, сплата єдиного податку за 4 квартал 2021 року в грудні 2021року ФГ «Барда-2007» в сумі 80,0 тис. грн, ТОВ"БПП" Генетик" в сумі 30,0 тис. грн, ФГ «Смотрич» в сумі 22,0 тис. гривень.
За 2022 рік від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом надходження склали 18,9 тис. грн, що на 9,7 тис. грн більше від бюджетних призначень та на 6,4 тис. грн менше до надходжень 2021 року. Основною причиною перевиконання бюджетних призначень за 2022 рік є зростання орендної плати.
«Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» виконаний на 107,8%, надходження склали 388,5 тис. грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 25,5 тис. гривень.
По коду 18010100 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості» бюджетні призначення виконані на 92,6%, їх надійшло 2,03 тис. грн. Платником даного податку є АТ «Хмельницькобленерго».
По коду 18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості» бюджетні призначення виконані на 76,1%, так при планових призначеннях 31,0 тис. грн надійшло 23,6 тис. грн. Причиною невиконання бюджетних призначень є податковий борг в сумі 32,9 тис. гривень.
По коду 18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості» виконання склало 84,6%, не надійшло 18,0 тис. грн. Причиною невиконання бюджетних призначень є податковий борг по даному податку в сумі 27,7 тис. грн. Найбільший борг у платників Сварник Г. І. в сумі 5,7 тис. грн, Пахно І. С. в сумі 3,6 тис. грн, Шацький А.П. в сумі 4,4 тис. грн, Недзельська О.І. в сумі 3,0 тис. гривнів.
По коду 18010400 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості» бюджетні призначення виконані на 125,7%, або 54,0 тис. грн. Найбільшими платниками даного збору є ТОВ «Кононівський Елеватор» - 83,7 тис. грн, ТОВ «АГРОСНАБ–АВ» - 46,8 тис.грн, ТДВ «Балинське ППСТ» - 52,4 тис. грн, ТДВ "БАЛИНСЬКЕ ППСТ" – 35,9 тис.грн. До 2021 року надходження збільшились на 28,1 тис. грн, за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати.
По акцизному податку надходження склали 327,1 тис. грн при плані 380,0 тис. грн, тобто на 52,9 тис. грн менше від бюджетних призначень або 86,1% склали виконання. Порівняно з 2021 роком отримано менше в сумі 75,7 тис. грн. Основною причиною зменшення надходжень в 2022 році та до минулого року по кодах 14020000 «Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)» та 14030000 «Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)» є зменшення надходжень акцизу з продажу нафтопродуктів.
По коду 14040000 «Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» надходження склали 171,9 тис. грн, призначення виконані на 143,2%, порівняно з минулим роком надходження збільшились на 65,4 тис. грн.
Сплата транспортного податку з юридичних осіб в 2022 році відсутній. Відповідно до планових призначень ПП «ВКП «Нігинсахкампром» планував сплатити транспортний податок в сумі 12,5 тис. гривень.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) за 2022 рік надійшло 13,6 тис. грн, що на 14,9 тис. грн менше ніж за 2021 рік.
Рентної плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 19,6 тис. грн, що на 4,6 тис. грн більше від бюджетних призначень та на 4,1 тис. грн більше ніж за 2021 рік.
Рентної плати за користування надрами за 2022 рік надійшло 66,2 тис. грн, що на 16,8 тис. грн менше від бюджетних призначень які склали 83,0 тис. грн та на 9,8 тис. грн менше ніж за 2021 рік. Єдиним платником рентної плати за надра є ПП «ВКП «Нігинсахкампром» де за 2022 рік зменшився об’єм виробництва щебня.
Плати за надання адміністративних послуг поступило 17,6 тис. грн при плані 15,0 тис. грн - надійшло більше на 2,5 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1,1 тис. гривень.
Адміністративних штрафів та інших санкцій надійшло 7,7 тис. грн, що на 2,8 тис. грн менше ніж у 2021 році.
Адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло 50,8 тис. грн, що на 44,0 тис. грн. більше ніж у 2021 році.
Державного мита надійшло в сумі 0,3 тис. грн, що на 0,1 тис. грн більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Коштів від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі надійшло 0,5 тис. грн, що відповідає надходженню з відповідним періодом минулого року.
Інших надходжень (24060300) до загального фонду надійшло 23,5 тис. грн, що на 62,9 тис. грн менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Платниками даних надходжень, це КНП "СМОТРИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" ССР – 20,6 тис. грн повернення коштів за 2021 рік, Смотрицька селищна рада – 0,4 тис. грн перерахування повернених коштів за 2021 рік, ТОВ «Еколінія» - 2,5 тис.грн. за розміщення технологічних i побутових відходів.
По спеціальному фонду за 2022 рік надійшло власних доходів в сумі 182,4 тис .грн (враховуючи власні надходження бюджетних установ в сумі 157,4 тис. грн) при плані 339,5 тис. грн або на 157,1 тис. грн менше від бюджетних призначень. Власних надходжень від бюджетних установ надійшло 157,4 тис. грн, що на 162,1 тис. грн менше від бюджетних призначень.
Надходження екологічного податку склали 25,0 тис.г рн, що на 5,0 тис. грн більше планових призначень звітного періоду. У порівнянні з 2021 роком надходження збільшились на 3,3 тис. гривень.
Базової дотації за 2022 рік надійшло 4238,5 тис. грн, освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 16177,7 тис. грн, дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 405,4 тис. грн, дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 471,4 тис. грн, інші дотації з місцевого бюджету – 214,7 тис. грн, субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 7,5 тис. грн. залишок невикористаної субвенції в сумі 2,7 тис. грн повернуто до обласного бюджету. Також повернуто до державного бюджету освітню субвенцію в сумі 10,4 тис. грн, та залишок освітньої субвенції з минулих років 9,4 тис. гривень.
Смотрицькою ОТГ в 2022 році надано пільг по платі за землю в сумі 239,8 тис. грн. Дані пільги надані бюджетним установам з метою зменшення навантаження на місцеві бюджети.
4. Видатки та заборгованість
Видатки селищного бюджету за 2022 рік по загальному та спеціальному фондах виконано в сумі 53 265,1 тис. грн, за рахунок отриманих селищним бюджетом доходів, трансфертів з державного бюджету та вільних залишків коштів, що утворились станом на 01.01.2022 року.
Обсяг фінансування видатків загального фонду селищного бюджету за рік склав 51 474,7 тис. грн, або 87,4 % виконання до уточнених призначень на звітний рік.
Видатки на оплату праці з нарахуваннями по загальному фонду селищного бюджету використано в сумі 38 239,9 тис. грн, або 95,4 % до уточнених призначень.
Видатки на енергоносії, спожиті бюджетними установами, по загальному фонду профінансовані на суму 2 923,1 тис. грн, або 49,8 % до уточнених річних призначень.
Обсяг фінансування видатків спеціального фонду селищного бюджету за рік становить 1 790,4 тис. грн, або 72,8 % виконання до уточнених призначень на звітний рік.
Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2023 в загальному становить 32,6 тис. грн, в основному по оплаті послуг (крім комунальних). Дебіторська заборгованість відсутня.
Наявний фінансовий ресурс дозволив забезпечити:
- своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ з нарахуваннями;
- оплату за спожиті бюджетними установами та організаціями селищної ради енергоносії та комунальні послуги;
- оплату видатків на придбання продуктів харчування та медикаментів;
- фінансування інших видатків, що забезпечують виконання бюджетними установами своїх функцій.
- а також видатки на виконання завдань щодо реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення.
Державне управління
На організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності селищної ради та її апарату з загального фонду бюджету спрямовано 8 624,5 тис. грн, або 84,2 % до уточнених бюджетних призначень. Заробітну плату та нарахування на неї профінансовано в сумі 7 206,9 тис. грн. або 91,6 % до річних призначень; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 275,6 тис. грн або 48,8 % до уточнених річних призначень. Виплачено заробітну плату працівникам та оплачено спожиті енергоносії повністю.
Капітальні видатки проводилися по спеціальному фонду на придбання обладнання і предметів довгострокового користування на загальну суму 59,6 тис. гривень.
Решту коштів у загальній сумі 1 617,3 тис. грн (з неї 1 576,9 тис. грн по загальному фонду) повернуто до селищного бюджету, як економію.
Кредиторська заборгованість становить 25,1 тис. грн по оплаті послуг (крім комунальних), зокрема КП Дунаєвецької міської ради «Інвентарбюро» за виготовлення плану приміщення бібліотеки з метою підведення газового опалення та інші послуги.
Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 року відсутня.
На початок року селищною радою затверджено штатним розписом 40,5 шт.од., на кінець року штатна чисельність складала 39,5 шт.од., скорочено посаду реєстратора ЦНАПу і спеціаліста юридичного відділу, введено посаду інспектора з охорони праці 0,5 ставки та оператора з обробки інформації та програмного забезпечення 0,5 ставки.
Освіта
На утримання діючої мережі установ освіти та виконання програм і заходів у галузі «Освіта» за 2022 рік по загальному фонду профінансовано видатки у сумі 30 930,1 тис. грн (у тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 16 167,3 тис. грн та залишків освітньої субвенції з попередніх років – 1 613,3 тис. грн), що на 89,4 % до уточнених річних планових призначень.
Видатки по заробітній платі і нарахуваннях на неї профінансовано у сумі 27 192,8 тис. грн, або 97,6 % до уточнених планових призначень.
Фінансування вказаних видатків дало змогу повністю забезпечити виплату заробітної плати працівникам галузі відповідно до законодавчо встановлених розмірів на основі Єдиної тарифної сітки, матеріальної допомоги на оздоровлення, щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам; доплат і надбавок, які носять обов’язковий характер (за вислугу років, за престижність праці, за науковий ступінь, за класне керівництво, за шкідливі умови праці), а також інших виплат.
Видатки на харчування профінансовано у сумі 311,4 тис. грн, або 27,6 % до уточнених бюджетних призначень.
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв профінансовано у сумі 2 030,4 тис. грн, що становить 49,6 % до уточнених бюджетних призначень, при цьому було забезпечено оплату спожитих енергоносіїв у повному обсязі.
Для надання освіти особам з особливими освітніми потребами за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам як надання державної підтримки, використано 7,5 тис. грн, що становить 73,8 % до передбаченого обсягу коштів. Крім того, 2,7 тис. грн на кінець року залишилося кредиторської заборгованості за предмети, матеріали, інвентар, які були повернуті до державного бюджету.
Із загальної суми видатків кошти в сумі 1 073,6 тис. грн за рахунок залишку освітньої субвенції спрямовано як капітальні видатки на придбання 4 циркуляційних насосів, 3 систем пом’якшення води, 4 контролерів, 40 опалювальних батарей, 4 генераторів, модульної залізобетонної споруди цивільного захисту та іншого газового обладнання для загальноосвітніх закладів.
Решту коштів у загальній сумі 3 951,2 тис. грн (в т.ч. 310,0 тис. грн по спеціальному фонду) повернуто до селищного бюджету, як економію. Крім того, повернуто до державного бюджету коштів в сумі 19,79 тис. грн, в т.ч. 10,43 тис. грн освітньої субвенції та 9,36 тис. грн залишків освітньої субвенції попередніх років.
Основною причиною неосвоєння у повному обсязі коштів є економія, що склалась по оплаті за спожиті енергоносії та комунальні послуги у зв’язку з проведенням навчання протягом березня-травня 2022 року у форматі онлайн, пов’язаним з повномасштабним вторгненням Російської Федерації на територію України, а також теплими погодними умовами у осінньо-зимовий період 2022/2023 років.
Кредиторська заборгованість на кінець року становила 4,8 тис. грн по оплаті послуг (крім комунальних), крім того по наданню державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за предмети та інвентар на суму 2,7 тис. грн, яка була повернута до державного бюджету. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 відсутня.
Охорона здоров’я
По галузі «Охорона здоров’я» у 2022 році загалом використано з селищного бюджету 975,0 тис. грн або 78,4 % до уточнених річних бюджетних призначень. Ці кошти були направлені на виконання заходів «Програми розвитку та підтримки КНП «Смотрицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Смотрицької селищної ради на 2022 рік».
В т. ч. із загального фонду направлено 903,9 тис. грн або 77,1 %, із спеціального – 71,1 тис. гривень.
Капітальні видатки проведені в сумі 71,1 тис.гривень.
Кошти в сумі 268,3 тис. грн повернуто до селищного бюджету, як економію.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
На фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення населення» у 2022 році спрямовано 1 005,0 тис. грн, або 94,0 % до уточнених річних призначень, в т.ч. по загальному фонду - 851,8 тис. грн, по спеціальному – 153,2 тис. гривень
На зарплату з нарахуваннями соціальних робітників спрямовано 550,7 тис. грн, що становить 100,0 % до уточнених річних призначень, або 52,8 % до затвердженого плану на рік. Це пов’язано з тим, що в серпні 2022 року соціальні працівники були переведені у штат КП Смотрицької селищної ради «Добробут».
На виконання «Програми соціального захисту населення Смотрицької селищної ради на 2021-2023 роки» протягом 2022 року використано коштів в сумі 293,7 тис. грн або 99,2 % до уточнених річних призначень, а саме:
- надання одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам на вирішення матеріально-побутових проблем;
- виплату грошової допомоги громадянам, які потребують дороговартісного лікування;
- надання одноразової матеріальної допомоги на лікування пораненим військовослужбовцям, які беруть (брали) участь в АТО та війні з Російською Федерацією.
На компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті використано кошти в сумі 7,5 тис. грн або 49,8 % до річних призначень.
Для надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку при річних призначеннях 2,0 тис. грн кошти не використовувалися.
Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
Культура і мистецтво
Видатки на утримання закладів культури у 2022 році по загальному фонду склали в сумі 1 339,7 тис. грн або 80,4 % до уточнених річних призначень, з яких на:
- забезпечення діяльності бібліотек – 547,5 тис. грн або 89,4 %;
- забезпечення діяльності палаців і будинків культури, центрів дозвілля та інших клубних закладів – 792,2 тис. грн або 75,7 %.
Заробітну плату профінансовано в сумі 1 241,7 тис. грн або 83,1 % до уточнених річних призначень, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв направлено 35,4 тис. грн або 81,8 % до уточнених річних призначень.
Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
Фізична культура і спорт
На фінансування по галузі фізична культура і спорт протягом 2022 року профінансовано 42,2 тис. грн або 81,3 % до уточнених річних призначень. Всі ці кошти були спрямовані на заробітну плату та нарахування.
Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
Житлово-комунальне господарство, регіональний розвиток
та дорожнє господарство
На житлово-комунальне господарство із загального фонду бюджету використано 7 326,7 тис. грн або 85,8% до уточнених річних призначень, з них по загальному фонду направлено 7 151,9 тис. гривень.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями направлено 783,3 тис. грн або 98,2 % до річних призначень; на енергоносії – 576,3 тис. грн або 49,7 % до уточнених річних призначень.
Забезпечення діяльності водопровідного господарства профінансовано на суму 116,0 тис. грн, з яких 113,4 тис. грн направлено на оплату за електроенергію.
На організацію благоустрою населених пунктів громади направлено 2 286,8 тис. грн, або 69,9 % до уточнених річних призначень.
На фінансування іншої діяльності, пов`язаної з експлуатацією об`єктів житлово-комунального господарства використано 4 923,9 тис. грн, або 96,7 % до уточненого річного плану.
На здійснення заходів із землеустрою (розроблення технічної документації з нормативно грошової оцінки земель) та розроблення схем планування та забудови територій кошти не передбачалися в зв’язку із напруженим селищним бюджетом, що пов’язано із повномасштабним вторгнення Російської Федерації на територію України.
Крім того, на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури комунальної власності територіальної громади використано 423,7 тис. грн або 100,0 % до уточнених річних призначень. Кошти використовувалися на придбання щебня і відсіву – 111,6 тис. грн, оплату послуг за грейдерування доріг комунальної власності і поточний ремонт вулиць у населених пунктах громади – 312,2 тис. гривень.
Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
Інша діяльність
Протягом 2022 року на утримання місцевої пожежної охорони з загального фонду бюджету профінансовано 616,3 тис. грн або 78,0 % до уточнених річних призначень, в т.ч. на виплату заробітної плати з нарахуваннями направлено 575,2 тис. грн або 80,5 % до річних призначень, на оплату енергоносіїв профінансовано 5,5 тис. грн або 84,5 % до річних призначень.
На заходи з мобілізаційної підготовки та територіальної оборони профінансовано кошти в сумі 260,4 тис. грн або 51,5 % до уточнених річних призначень.
Видатки спеціального фонду селищного бюджету протягом 2022 року виконані в сумі 1790,7 тис. грн або 72,8% до уточнених річних бюджетних призначень, в тому числі:
на придбання обладнання і предметів довгострокового користування (генератори для освітлення, модульна залізобетонна споруда цивільного захисту, холодильники та інше оснащення для ЗОЗ ) – 1 494,7 тис. гривень;
на капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 245,8 тис. гривень.
У селищному бюджеті на 2022 рік було заплановано кошти по резервному фонду у обсязі 50,0 тис. грн. Виділення коштів з резервного фонду селищного бюджету не проводилось у зв’язку з відсутністю необхідності таких витрат.
5. Фінансування
За рахунок вільних залишків бюджетних коштів загального фонду бюджету, що утворились станом на 01.01.2022, на видатки направлено 10 146,4 тис. грн, в тому числі залишки коштів місцевого бюджету – 7 392,4 тис. грн, залишків освітньої субвенції – 2 764,0 тис. грн. Із загальної суми залишків освітньої субвенції по загальному фонду профінансовано 1 632,7 тис. грн, по спеціальному - 1 131,3 тис. гривень.
Залишок коштів загального фонду селищного бюджету на 01.01.2023 становить 7886,2 тис. гривень.
Залишки коштів спеціального фонду бюджету становлять 215,7 тис. грн, з нього: бюджет розвитку – 38,7 тис. грн, фонд охорони навколишнього природного середовища – 121,7 тис. грн. гривень.
6. Кредитування
В 2022 році із селищного бюджету видатки не передбачались у зв’язку із відсутністю звернень.
7. Міжбюджетні трансферти
У 2022 році з селищного бюджету передано іншу субвенцію бюджету Дунаєвецької міської територіальної громади на утримання об’єктів спільного користування в сумі 396,4 тис. грн, 99,1 % до уточнених річних бюджетних призначень.
На виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів спрямовано 142,1 тис. грн, що становить 72,5 % до уточнених річних бюджетних призначень, в т.ч.:
на виконання Програми профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на території Смотрицької селищної об’єднаної територіальної громади на 2018-2022 роки було передбачено 40,0 тис. грн, спрямовано 40,0 тис.гривень;
на виконання Програми забезпечення пожежної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів пожежної охорони на території Смотрицької селищної об’єднаної територіальної громади та підрозділів державної пожежної охорони Дунаєвецького району на 2018-2022 роки спрямовано 91,1 тис. гривень;
на надання фінансової підтримки управлінню соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації спрямовано 11,0 тис. гривень.
Із обласного бюджету передано селищному бюджету:
Субвенцію з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 7,5 тис. грн. залишок невикористаної субвенції в сумі 2,7 тис. грн повернуто до обласного бюджету.
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 405,4 тис. гривень.
Дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 471,4 тис. грн,
Інші дотації з місцевого бюджету в сумі 214,7 тис. грн,
8. Мережа, штати та контингенти бюджетних установ.
Державне управління.
На початок року селищною радою затверджено штатним розписом 40,5 штатних одиниці, на кінець року штатна чисельність складає 39,5 штатних одиниці, скорочено посаду реєстратора ЦНАПу і спеціаліста юридичного відділу, введено посаду інспектора з охорони праці 0,5 ставки та оператора з обробки інформації та програмного забезпечення 0,5 ставки.
Освіта
На початок року затверджено штатним розписом 197,0 штатних одиниці, на кінець року штатна чисельність складає 183,0 штатних одиниці, скорочено кочегарів і гардеробників.
Соціальне забезпечення та соціальний захист
На початок року затверджено штатним розписом 7,0 штатних одиниці, на кінець року штатна чисельність відсутня, працівників переведено в штат КП "Добробут" Смотрицької ТГ.
Фізкультура і спорт
На початок року затверджено штатним розписом 0,5 штатних одиниці, на кінець року штатна чисельність складає 1,0 штатних одиниці, добавлено 0,5 ставки інструктору з спорту.
Культура
На початок року затверджено штатним розписом 12,0 штатних одиниці, на кінець року штатна чисельність складає 11,5 штатних одиниці, скорочено 1 ставку художнього керівника, введено 0,5 ставки керівника гуртка.
9. Інша інформація.
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України фінансовим відділом селищної ради проводиться робота по організації складання та виконання селищного бюджету. Підготовлено проект селищного бюджету на 2023 рік та разом із всіма необхідними матеріалами подано на розгляд та затвердження на сесії селищної ради.
Забезпечено складання та затвердження розпису селищного бюджету на 2023 рік в установлені строки та на підставі витягів проведено роботу щодо забезпечення складання та затвердження кошторисів та подання їх до органів державного казначейства.
Підготовлено та внесено на розгляд проекти рішень про внесення змін до селищного бюджету на 2022 рік.
Своєчасно у встановлені терміни здано звіт про виконання селищного бюджету за 2021 рік, звіт по мережі, штатах та контингентах бюджетних установ.
Відповідно до положень Бюджетного кодексу України підготовлено та подано звіт про виконання селищного бюджету за 2021 рік та щоквартально по підсумках виконання бюджету за відповідний квартал 2022 року.
Начальник фінансового відділу Олег АТАМАНЧУК