Рішення селищної ради №2-32/2023 «Про затвердження Програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Смотрицької селищної територіальної громади на 2023-2027 роки»»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 32 |
Тип документу: | Рішення селищної ради |
Дата: | 09.03.2023 |
Номер документу: | 2-32/2023 |
Назва документу: | Про затвердження Програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Смотрицької селищної територіальної громади на 2023-2027 роки» |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIІI скликання
РІШЕННЯ
ТРИДЦЯТЬ ДРУГОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
09 березня 2023 р. Смотрич № 2-32/2023
Про затвердження Програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Смотрицької селищної територіальної громади на 2023-2027 роки» Відповідно статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою поліпшення стану криміногенної ситуації, посилення основних напрямків боротьби зі злочинністю, забезпечення належного правопорядку та контрольованості криміногенних процесів, селищна рада
|
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням тридцять другої
сесії селищної ради
VІІІ скликання
від 09.03.2023 р. № 2-32/2023
П Р О Г Р А М А
профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Смотрицької селищної територіальної громади на
2023-2027роки
смт.Смотрич
2023 рік
1. Стан криміногенної ситуації в районі та основні проблемні питання
Профілактика злочинності набуває все більшого суспільного значення. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування з розумінням ставляться до проблем правоохоронної діяльності.
Вжиті протягом 2022 року організаційні та практичні заходи, направлені на боротьбу зі злочинами та правопорушеннями, забезпечили в цілому захист прав і свобод громадян. Проте, криміногенна ситуація в районі потребує покращення.
Так, на протязі 2022 року на території Дунаєвецького району скоєно 773 кримінальних правопорушень, відомості про які внесено до ЄРДР, (754-2016р.), що на 2,5 % більше аналогічного періоду минулого року, з них рівень злочинності на 10 тис. населення складає 51,7 % (середньо-обласний - 85,5%), тяжких та особливо тяжких злочинів 170, з них: на 10 тис. населення 26,2% (середньо-обласний 31,3%).
Із зареєстрованих в поточному році кримінальних правопорушень 158-ом особам повідомлено про підозру, в той час коли за аналогічний період минулого року 126-ти, питома вага яких складає 47,2% (по області 43,6%), направлено до суду з обвинувальним актом 183 кримінальних правопорушень проти 159 в минулому році, динаміка яких складає 15,1% в порівнянні з середньо-обласним 14,7 %.
Щодо тяжких та особливо тяжких злочинів, за звітний період минулого року по 50-ом кримінальним правопорушенням особам повідомлено про підозру, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року 36, питома вага яких складає 29,4%, по області 36,9%.
В середньому з початку року в районі щомісячно реєструвалось близько 400 повідомлень, з яких 60 злочинів, що вказує на реєстрацію всіх заяв та повідомлень громадян.
Суттєво загострилась обстановка на автошляхах. Розповсюджений характер мають злочини, пов’язані з незаконним заволодінням транспортними засобами, в 2022 році зареєстровано 7 злочинів пов’язані із незаконним заволодінням автотранспортом із яких по 3 злочинах особам оголошено про підозру.
Багато невирішених проблем залишається в боротьбі з економічними злочинами. Здійснені заходи не в повній мірі відповідають масштабам криміналізації економіки, особливо в зовнішньоекономічній та банківській діяльності, сфері приватизації.
В той же час, недостатність фінансового та матеріально-технічного забезпечення райвідділу внутрішніх справ в області не дають змоги виконати в повному обсязі покладені на нього завдання по боротьбі зі злочинністю і призведе до загострення криміногенної обстановки, викличе негативну оцінку його роботи.
2. Мета Програми
Метою цієї Програми є забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання на основі чітко визначених пріоритетів, поступового нарощування зусиль з боку поліції при активній підтримці зі сторони органів місцевого самоврядування та громадськості.
3. Завдання Програми
Програма передбачає завдання, спрямовані на:
підвищення оперативності та якості реагування на заяви, повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, удосконалення рівня взаємодії з іншими правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування у профілактиці правопорушень та боротьбі зі злочинністю;
забезпечення активної наступальної протидії злочинним діянням, у першу чергу тим, що посягають на життя, здоров’я громадян та корисливо - насильницької спрямованості;
викриття та припинення кримінальних правопорушень у сфері економіки та корупційних правопорушень;
запровадження системи дієвого контролю за станом та результатами роботи з попередження і розкриття злочинних посягань на власність громадян, особливо осіб похилого віку, самотніх, хворих, що проживають, у першу чергу, в сільській місцевості;
концентрацію зусиль на вжиття заходів щодо декриміналізації тіньового сектору економіки району, підтримку базових галузей, в першу чергу агропромислового комплексу, переробної промисловості, припинення фактів незаконних оборудок із землею та нецільового використання бюджетних коштів;
посилення контролю за недопущенням розповсюдження наркотичних засобів, психотропних речовин, сильнодіючих та отруйних лікарських засобів, викриття каналів їх надходження, припинення діяльності окремих осіб, які розповсюджують наркотики та організованих злочинних угруповань наркоділків;
удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
забезпечення розвитку мережі соціальних закладів, зокрема для бездомних громадян і безпритульних дітей;
забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації, насильства, втягнення у злочинну діяльність, до вживання наркотиків, пияцтва та тютюнопаління;
удосконалення форм і методів профілактичної роботи з особами криміногенних категорій та усунення причин і умов, що сприяють учиненню злочинів відносно одиноких осіб похилого віку,
удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності, насамперед інспекторів поліції у сільській місцевості та громадських формувань з охорони громадського порядку, інших служб, якнайбільше наближені до населення.
4. Очікувані результати
Виконання програми дасть змогу поліпшити стан криміногенної ситуації, посилити основні напрямки боротьби зі злочинністю, забезпечити належний правопорядок та контрольованість криміногенних процесів.
5. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування програми здійснювати відповідно до законодавства за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
6. Заходи щодо виконання Програми
№ з/п |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієнтовний обсяг фінансування (тис. грн.) |
|||||
Роки |
||||||||||
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
|
|||||
1. |
Систематично проводити відпрацювання населених пунктів громади з метою попередження, своєчасного виявлення і припинення злочинів проти власності, першочергово крадіжок, грабежів, розбійних нападів, шахрайств. |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області
|
Місцевий бюджет |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
|
2. |
Продовжити роботу з виявлення та припинення незаконного обігу вогнепальної зброї, інших засобів ураження, бойових припасів, вибухових речовин, установлення та документування осіб, причетних до таких кримінальних правопорушень. |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області
|
Місцевий бюджет |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
|
3. |
Забезпечити запчастинами спеціальні транспортні засоби, що використовується для профілактики правопорушень та розкриття злочинів. |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП |
Місцевий бюджет |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
4. |
Забезпечити додаткове встановлення систем відеоспостереження для організації дистанційного контролю у найбільших криміногенних місцях громади |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП Смотрицька селищна територіальна громада |
Місцевий бюджет |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
|
5. |
З метою недопущення випадків травмувань та загибелі працівників поліції при виконанні службових обов’язків та осіб, що затримуються за вчинення злочинів та правопорушень додатково придбати спеціальне спорядження в тому числі нагрудні відеокамери. |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП Смотрицька селищна територіальна громада |
Місцевий бюджет |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
|
6. |
Покращити матеріально-технічне забезпечення дільничних офіцерів поліції. |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП Смотрицька селищна територіальна громада |
Місцевий бюджет |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
7. |
Забезпечити оновлення матеріально-технічної бази відділення поліції №2 Кам’янець – Подільського РУП |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП Смотрицька селищна територіальна громада |
Місцевий бюджет |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
8. |
Матеріально - технічне забезпечення заходів програми з публічної безпеки та інше |
2023-2027 |
Відділення поліції №2 Кам’янець-Подільського РУП Смотрицька селищна територіальна громада |
Місцевий бюджет |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
|
Всього коштів: 4150,0 тис. грн. |
|
830,0 |
830,0 |
830,0 |
830,0 |
830, |
Начальник
підполковник поліції Олександр ЩАДИЛО