Рішення селищної ради №10- 35/2023 «Про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 35 |
Тип документу: | Рішення селищної ради |
Дата: | 22.06.2023 |
Автор: | Бавровська Л.В. |
Номер документу: | 10- 35/2023 |
Назва документу: | Про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАМ ‘ЯНЕЦЬ -ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIІI скликання
РІШЕННЯ
ТРИДЦЯТЬ П’ЯТОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
22 червня 2023 р. Смотрич №10-35/2023
Про проведення конкурсу на визначення
опорного закладу загальної середньої
освіти на території Смотрицької селищної ради
Відповідно статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 13, 22,25 Закону України «Про освіту», статей 31 та 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту», згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти», із змінами та з метою створення єдиного освітнього простору у Смотрицькій селищній раді, забезпечення рівного доступу осіб до якісної освіти, створення умов для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку осіб, раціонального і ефективного використання наявних ресурсів, селищна рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради (додаток1).
- Затвердити склад конкурсної комісії на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради (додаток 2) .
- Затвердити Положення про опорний заклад загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради (додаток 3).
- Провести конкурс на визначення опорного закладу загальної середньої
освіти на території Смотрицької селищної ради з 15 липня 2023 року по 15 серпня 2023 року включно.
- Організацію виконання даного рішення покласти на відділ освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту Смотрицької селищної ради.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, молоді та спорту (голова комісії Олена Зборовська).
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тридцять п’ятої сесії
селищної ради VIІI скликання
від 22 .06. 2023 р. №10-35/2023
Положення
про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти комунальної власності на території Смотрицької селищної ради (далі - Конкурс).
2. Конкурс проводиться з метою створення умов для комплексної модернізації системи загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради, створення єдиного освітнього простору та безпечного освітнього середовища, забезпечення рівного доступу здобувачів освіти, у тому числі й з особливими освітніми потребами, до якісної освіти, створення умов для здобуття особами повної загальної середньої освіти, зокрема шляхом проведення профорієнтаційної роботи серед здобувачів освіти, забезпечення реалізації їх індивідуальної освітньої траєкторії, впровадження курсів за вибором, факультативів, гуртків, створення єдиної системи виховної роботи та раціонального й ефективного використання наявних ресурсів, їх модернізація та спрямування на задоволення освітніх потреб учнів .
Опорний заклад освіти - це заклад загальної середньої освіти, що має зручне розташування та здійснює підвезення здобувачів освіти, педагогічних працівників (за потреби) до цього закладу і у зворотному напрямку, а також забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу, безпечне освітнє середовище та спроможний відповідно до вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» забезпечувати здобуття на належному рівні початкової, базової, повної та/або профільної середньої освіти на рівні державних стандартів.
3. Основним завданням Конкурсу є виявлення ефективної моделі діяльності опорного закладу, що забезпечує умови для рівного доступу до якісної освіти, підтримку творчо працюючих педагогічних колективів, зміцнення матеріально-технічної бази та створення нового освітнього простору в опорному закладі, а також визначення кращого проєкту опорного закладу освіти.
4. Проведення Конкурсу забезпечує конкурсна комісія на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради (далі Комісія) у кількості 7 осіб. Поіменний склад затверджується рішенням селищної ради.
5. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення проведення Конкурсу здійснює Смотрицька селищна рада.
ІІ. Порядок проведення Конкурсу
1.Конкурс проводиться у три етапи протягом 30 календарних днів з дати, визначеної рішенням Смотрицької селищної ради:
- І етап – оголошення конкурсу - в день визначений рішенням Смотрицької селищної ради: ;
- ІІ етап – подання упродовж 25 календарних днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі;
- ІІІ етап – розгляд матеріалів які поступили на конкурс, визначення дати захисту проєкту, оголошення переможця та оприлюднення результатів конкурсу.
2. Учасниками конкурсу є заклади загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради, які мають в своїх закладах освіти не менше 200 учнів та здійснюють підвіз учнів, працівників закладу до місця навчання, роботи та в зворотному напрямку.
3. Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати до відділу освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту Смотрицької селищної ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:
1) стратегія розвитку опорного закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, яка містить таку обов’язкову інформацію:
- загальна демографічна ситуація, відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатись в опорному закладі (окремо вказати проектну потужність опорного закладу, кількість учнів, які навчаються в закладі, відсоток завантаженості закладу освіти, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитись на навчання до опорного закладу після консолідації мережі; вказати з яких населених пунктів планується підвезення учнів до опорної школи; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників з розрахунком приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних фізкультурно-спортивних об’єктів, кабінетів природничої, математичної, інформатичної галузі, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадочних місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, доступу до швидкісного Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з обмеженими можливостями);
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, інших конкурсів та змагань;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- організація профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад, досягнення педагогічного колективу, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;
2) опис інвестиційних потреб опорного закладу (оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, створення безперешкодного (безбар’єрного ) середовища для осіб з особливими освітніми потребами, введення в разі потреби додаткових посад педагогічних та інших працівників тощо);
3) копію установчих документів закладу освіти;
4) презентацію закладу освіти (12-15 слайдів).
4. Конкурсні матеріали оформлюються в одному примірнику комп’ютерним набором, кегель 14, інтервал 1. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
5. Інформація про початок, умови Конкурсу та подані на Конкурс матеріали розміщується на офіційному сайті Смотрицької селищної ради.
ІІІ. Права та обов’язки конкурсної комісії
1. Конкурсна комісія у своїй роботі керується законодавством України та цим Положенням.
2. Формою роботи Комісії є засідання. Роботу Комісії організовує її голова.
3. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання у діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу. Кожен член конкурсної комісії зобов’язаний не допускати виникнення конфлікту інтересів під час проведення конкурсу.
4. Кожен член конкурсної комісії зобов’язаний використовувати свій професійний досвід та знання для досягнення мети і завдань Конкурсу; діяти в інтересах Конкурсу, здійснюючи свої права та виконуючи обов’язки сумлінно та неупереджено; не допускати виникнення конфлікту інтересів під час проведення Конкурсу; виконувати інші обов’язки, що можуть виникнути при підготовці Конкурсу.
5. Члени конкурсної комісії мають право вносити пропозиції до порядку денного засідання конкурсної комісії, брати участь у обговоренні порядку денного засідань конкурсної комісії, висловлюють окрему думку щодо рішень, прийнятих на засіданні конкурсної комісії.
6. Комісія розглядає пропозиції учасників Конкурсу, визначає їх відповідність умовам проведення Конкурсу, приймає рішення за результатами роботи, готує висновки з визначення переможця Конкурсу.
6. Комісія перевіряє достовірність наданої учасниками конкурсу інформації; має право відмовити претенденту в участі у конкурсі на підставі невідповідності вимогам конкурсу.
7. Комісія організовує роботу на громадських засадах.
8. Комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу.
9. Рішення комісії з визначення переможця конкурсу оформлюється протоколом, який підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
ІV. Визначення переможця Конкурсу
1. Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією за критеріями оцінювання матеріалів (далі - Критерії) на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Смотрицької селищної ради :
Критерії оцінювання матеріалів, поданих на конкурс
на визначення опорного закладу загальної середньої освіти
на території Маківської сільської ради
№ з/п |
Назва критерію |
Оцінювання за критеріями |
|
0-5 балів |
6-10 балів |
||
1 |
Кількість філій опорного закладу |
Немає |
Одна більше |
2 |
Кількість учнів в опорному закладі |
200 -250 осіб 100 осіб |
250 осіб і більше
|
3 |
Кількість класів на паралелі |
Один |
Два і більше |
4 |
Середня наповнюваність класів:
|
До 20
|
20 і більше
|
5 |
Використання проектної потужності |
30-50% |
Більше 50% |
6 |
Кількість вивчення профільних предметів |
Один |
Два і більше |
7 |
Наявність факультативів, спецкурсів, індивідуальних консультацій та курсів за вибором |
1-4 |
Понад 4 |
8 |
Вивчення іноземної мови |
Одна |
Дві |
9 |
Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів |
До 40% |
40% і більше |
10 |
Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсів МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу
|
До 50% |
Понад 50% |
11 |
Якісний склад педагогів (вища та перша кваліфікаційна категорія, педагогічні звання та нагороди) |
До 50% |
Більше 50% |
12 |
Кількість учнів, що будуть підвозитись до опорного закладу |
20-50 учнів |
Понад 50 учнів |
13 |
Тривалість маршруту в одну сторону
|
20 хв. і більше |
менше 20 хв. |
14 |
Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти |
Часткова |
Повна |
15 |
Наявність шкільних автобусів для обслуговування опорного закладу
|
Існує потреба |
Наявні |
16 |
Організація інклюзивної освіти |
Організовано |
Організовано, створено ресурсні кімнати |
17 |
Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти |
Наявність пандуса |
Наявність пандуса, пристосування санвузлів тощо |
18 |
Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, математики, географії, інформатики, навчальних майстерень |
Наявні, але не паспортизовані |
Паспортизовані |
19 |
Наявність спортивної зали |
Пристосоване приміщенні |
Типове приміщення |
20 |
Інвестиції у спортивні споруди |
Здійснювалися для часткового оновлення |
Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію, будівництво |
21 |
Наявність актової зали |
Пристосоване приміщенні |
Типове приміщення |
22 |
Наявність бібліотеки з книгосховищем та читальною залою/ медіа теки |
Відсутня |
Наявні |
23 |
Наявність електронного підручника та ліцензованого програмного забезпечення
|
Відсутня одна із складових |
Наявні |
24 |
Наявність швидкісного Інтернету |
До 100 Мбіт |
100 Мбіт і більше |
25 |
Наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом для здобувачів освіти |
Не для всіх здобувачів освіти |
Наявна |
26 |
Наявність веб-сайту закладу освіти |
Відсутній |
Наявний |
27 |
Забезпеченість закладу комп’ютерною технікою та мультимедійним обладнанням |
До 80% |
Більше 80% |
28 |
Наявність шкільної їдальні |
Відсутня |
Наявна |
29 |
Число посадкових місць у їдальні |
100 |
100 і більше |
30 |
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води |
Тільки холодна проточна вода |
Наявна |
31 |
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, тістоміс, овочерізка, електром’ясорубка, холодильна камера та інше) |
Відсутня одна або декілька складових |
Наявне |
32 |
Впровадження системи НАССР |
Впроваджено елементи |
Впроваджено |
33 |
Санітарно-гігієнічний та технічний стан будівель, класних кімнат та приміщень (відповідність нормам Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти) |
Менше 80% відповідності |
До 100% відповідності |
34 |
Енергозберігаюче середовище |
Втілено окремі елементи |
Заклад має енергозберігаюче середовище не менш, ніж на 80% |
35 |
Наявність укриття, кількість місць |
Менше 80% відповідності |
До 100 % відповідності |
35 |
Термін проведення останнього капітального ремонту приміщення |
Більше 10–х років |
Більше 5-х років |
36 |
Наявність позашкільної /гурткової роботи |
1 напрям |
2 і більше напрями діяльності |
2. Підсумки Конкурсу визначаються за загальною сумою балів згідно з Критеріями.
3. Рішення Комісії на визначення переможця Конкурсу ухвалюється шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
4. Висновок та рішення Комісії на визначення опорного закладу загальної середньої освіти подається до Смотрицької селищної ради для прийняття рішення про створення опорного закладу освіти.
5. Інші питання, що не врегульовані цим Положенням, визначаються чинним законодавством.
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тридцять п’ятої сесії
селищної ради VIІI скликання
від 22 .06. 2023 р. №10-35/2023
Склад конкурсної комісії на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Смотрицької селищної ради
- Ялоха Ігор Станіславович, Смотрицький селищний голова - голова конкурсної комісії;
- Білоус Тетяна Вікторівна, начальник відділу освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту Смотрицької селищної ради - секретар конкурсної комісії.
- Уладовська Наталія Анатоліївна, головний спеціаліст бухгалтерського відділу, депутат Смотрицької селищної ради, член конкурсної комісії;
- Зборовська Олена Сергіївна – голова депутатської комісії з питань освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту, член конкурсної комісії;
- Ігнатьєв Сергій Вікторович, головний бухгалтер Смотрицької селищної ради, член конкурсної комісії;
- Два представники Державної служби якості освіти у Хмельницькій області (за згодою)
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тридцять п’ятої сесії
селищної ради VIІI скликання
від 22 .06. 2023 р. №10-35/2023
Положення
про опорний заклад загальної середньої освіти
Смотрицької селищної ради
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності опорного закладу освіти Смотрицької селищної ради і розроблене відповідно до «Положення про опорний заклад освіти», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532 , зі змінами.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:
1) засновник – Смотрицька селищна рада;
2) мотивуючий простір - зовнішній та внутрішній дизайн будівлі закладу освіти (класів, коридорів, зони відпочинку, спортивного та актового залу, бібліотеки, їдальні, санітарних приміщень), створений із застосуванням сучасних технологій, малюнків, графіків тощо;
3) новий освітній простір - сукупність умов, засобів та технологій, що утворюють безпечне освітнє середовище із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних засобів та технологій у процесі здобуття освіти, у тому числі новітніх технологій енергоефективності, дизайну, архітектури будівель, споруд та території закладів освіти;
4) освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти.
3. Опорний заклад освіти є юридичною особою, може мати рахунки в органах Казначейства, самостійний баланс, штамп, печатку. Кількість здобувачів освіти опорного закладу освіти повинна становити не менш як 200 осіб.
Опорний заклад здійснює підвіз здобувачів освіти та його працівників до місця навчання/ роботи і в зворотному напрямку та/або має у своєму складі філії. Опорний заклад може мати у своєму складі одну або декілька філій. Філія опорного закладу освіти не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Філія забезпечує здобуття початкової освіти, а також може забезпечувати здобуття базової середньої освіти.
Написання найменування опорного закладу освіти та його філій здійснюється відповідно до законодавства. Найменування філії повинно вказувати на приналежність до опорного закладу освіти, у складі якого вона утворена.
4. Опорний заклад освіти утворюється з метою:
- створення єдиного освітнього простору та безпечного освітнього середовища;
- забезпечення рівного доступу здобувачів освіти, у тому числі й з особливими освітніми потребами, до якісної освіти;
- створення умов для здобуття особами початкової та базової середньої освіти, зокрема шляхом проведення профорієнтаційної роботи серед здобувачів освіти, забезпечення реалізації їх індивідуальної освітньої траєкторії, впровадження курсів за вибором, факультативів, гуртків;
- створення єдиної системи виховної роботи;
- раціонального й ефективного використання наявних ресурсів, їх модернізація та спрямування на задоволення освітніх потреб учнів .
Завданнями опорного закладу освіти та його філій є створення безпечного освітнього середовища, концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення єдиної системи виховної роботи.
Виконання завдань опорного закладу освіти та його філій можливе шляхом створення нового освітнього простору, що передбачає:
- створення мотивуючого простору, застосування новітніх технологій дизайну, архітектури будівель та споруд, просторово-предметного оточення закладу освіти;
- забезпечення енергоефективності будівлі закладу освіти;
- забезпечення створення у закладі освіти інклюзивного освітнього та безперешкодного (безбар’єрного) середовища для осіб з особливими освітніми потребами;
- створення умов для здобуття освіти із застосуванням новітніх інформаційно-комунікаційних засобів та технологій;
- використання матеріально-технічної бази закладу освіти для забезпечення всебічного розвитку особистості здобувачів освіти.
Формування нового освітнього простору здійснюється з урахуванням методичних рекомендацій, затверджених Мінрегіоном, зокрема щодо розроблення проектів будівництва закладів освіти та їх філій.
5. Смотрицька селищна рада для прийняття рішення про утворення опорного закладу:
- проводить аналіз рівня матеріально-технічного забезпечення та кадрового потенціалу закладів освіти, фізичної культури і спорту, що належать до сфери його управління, з урахуванням методичних рекомендацій МОН та Мінрегіону;
- вивчає стан впровадження профільної середньої освіти у закладах освіти та якість надання освітніх послуг;
- прогнозує витрати на зміцнення матеріально-технічної бази опорних закладів освіти та/або їх філій, створення в них нового освітнього простору, придбання шкільних автобусів з метою організації підвезення здобувачів освіти і працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення у разі потреби додаткових посад педагогічних працівників, створення безперешкодного (безбар’єрного) середовища для осіб з особливими освітніми потребами;
- організовує проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення опорних закладів освіти та/або їх філій.
6. Смотрицька селищна рада присвоює закладу загальної середньої освіти статус опорного за результатами конкурсу, проведеного відповідно до затверджених ним умов.
Під час проведення конкурсу обов’язково враховуються:
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад, досягнення педагогічного колективу, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- наявність сучасної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, навчальних кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету тощо);
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;
- наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти і працівників до місця навчання, роботи та місця проживання.
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, інших конкурсів та змагань;
- організація профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами.
7. Смотрицька селищна рада приймає рішення про утворення опорного закладу освіти та його філій відповідно до законодавства, в якому зазначаються:
- особливості організації освітнього процесу в опорному закладі освіти ;
- порядок організації підвезення здобувачів освіти і працівників до місця навчання, роботи та місця проживання відповідно до розкладу уроків опорного закладу освіти;
- питання забезпечення сучасною матеріально-технічною базою опорного закладу освіти та його філій;
- інші питання діяльності опорного закладу освіти .
8. Опорний заклад освіти, діють на підставі установчих документів (статуту опорного закладу освіти, положення про філію), що розробляються відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, цього Положення, інших нормативно-правових актів та затверджуються засновником опорного закладу освіти відповідно до норм чинного законодавства.
9. Смотрицька селищна рада утворює, ліквідовує, реорганізовує чи перепрофільовує (змінює тип) опорний заклад освіти (філія створюється шляхом реорганізації закладів освіти, що належать до сфери його управління) відповідно до вимог законодавства.
10. Зарахування (переведення) здобувачів освіти до опорного закладу освіти (та його філії, в разі наявності) здійснюється відповідно до законодавства та оформлюється наказом директора опорного закладу освіти. Випускникам опорного закладу освіти та його філій відповідний документ про освіту видається опорним закладом відповідно до законодавства.
11. Опорний заклад освіти обирає форми, засоби і методи навчання та виховання відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» інших актів законодавства та своїх установчих документів з урахуванням особливостей організації освітнього процесу.
Відповідно до наказу директора опорного закладу освіти у складі філії можуть утворюватися з’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи. Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи затверджує МОН.
12. Освітній процес в опорному закладі освіти організовується відповідно до освітньої програми (освітніх програм) опорного закладу освіти.
Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників опорного закладу освіти, які забезпечують освітній процес в опорному закладі освіти, визначається директором опорного закладу освіти відповідно до законодавства.
Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на чверті, семестри (триместри) і режим роботи опорного закладу освіти визначаються рішенням педагогічної ради закладу та затверджуються директором опорного закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою закладу та навчальним планом.
Розклад уроків опорного закладу освіти складається відповідно до навчального плану і затверджується директором опорного закладу освіти.
13. Керівництво опорним закладом освіти здійснюють директор та його заступники. Директор опорного закладу освіти здійснює повноваження, визначені Законами України “Про освіту”, «Про повну загальну середню освіту», іншими актами законодавства та статутом опорного закладу освіти.
Керівництво філією опорного закладу освіти здійснює завідувач філією відповідно до законодавства, статуту опорного закладу освіти та положення про філію.
У разі відсутності в штатному розписі посади завідувача філії, керівник опорного закладу освіти може покласти виконання обов’язків завідувача філії на одного з учителів з доплатою відповідно до законодавства.
14. Опорний заклад освіти повинен бути забезпечений належним чином обладнаними спортивними об’єктами, кабінетами природничо-математичного спрямування та лабораторіями, навчальними майстернями, комп’ютерним і мультимедійним обладнанням, швидкісним доступом до Інтернету.
Засновник опорного закладу забезпечує підвезення здобувачів освіти, працівників до зазначеного закладу і у зворотньому напрямку відповідно до законодавства.
15. Опорний заклад освіти має штатний розпис, що розробляється і затверджується директором опорного закладу освіти на підставі Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених МОН та погоджується засновником закладу освіти.
16. Фінансування опорного закладу освіти здійснюється Смотрицькою селищною радою відповідно до законодавства. Порядок ведення бухгалтерського обліку та діловодства визначається законодавством.
17. Опорний заклад освіти може здійснювати міжнародне співробітництво у сфері загальної середньої освіти та має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки із закладами освіти інших країн, міжнародними організаціями, фондами у встановленому законодавством порядку.
18. Інші питання, що не врегульовані цим Положенням, визначаються чинним законодавством
Селищний голова Ігор ЯЛОХА