Рішення селищної ради №3-38/2023 «Про затвердження Комплексної програми профілактики злочинності, охорони публічної безпеки та порядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець - Подільського Хмельницької області на 2023 – 2025 роки»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 38 |
Тип документу: | Рішення селищної ради |
Дата: | 03.11.2023 |
Автор: | Бавровська Л.В. |
Номер документу: | 3-38/2023 |
Назва документу: | Про затвердження Комплексної програми профілактики злочинності, охорони публічної безпеки та порядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець - Подільського Хмельницької області на 2023 – 2025 роки |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIІI скликання
РІШЕННЯ
ТРИДЦЯТЬ ВОСЬМОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
03 листопада 2023 р. Смотрич № 3-38/2023
Про затвердження Комплексної програми
профілактики злочинності, охорони публічної безпеки
та порядку на території Смотрицької селищної ради
Кам’янець - Подільського Хмельницької області
на 2023 – 2025 роки
Відповідно до ст. 85 Бюджетного кодексу України та керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою подальшого зміцнення законності та правопорядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець - Подільського району Хмельницької області, покращення ефективності роботи та мобільності у реагуванні і попередженні злочинів та правопорушень, враховуючи пропозиції спільного засідання постійних комісій селищної ради від 03.11.2023року, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Комплексну програму профілактики злочинності, охорони публічної безпеки та порядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець – Подільського району Хмельницької області на 2023-2025 роки (далі Комплексна програма), додається.
2. Відділу фінансів виконавчого комітету селищної ради забезпечити фінансування заходів, передбачених на реалізацію Комплексної програми, виходячи із загального обсягу видатків на відповідні роки.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії Йосип Бомк ) .
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тридцять восьмої позачергової
сесії селищної ради VIII скликання
від 03.11.2023 року №3-38/2023
ПАСПОРТ
Комплексної програми профілактики злочинності, охорони публічної безпеки
та порядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець - Подільського району
Хмельницької області на 2023-2025 роки
1. |
Ініціатор розроблення Комплексної програми |
Смотрицька селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Комплексної програми |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетний кодекс України, Закон України «Про основи національної безпеки України», Закон України «Про Національну поліцію» |
3. |
Розробники Комплексної програми |
Виконавчий комітет Смотрицької селищної ради |
4. |
Співрозробники Комплексної програми |
управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України |
3. |
Відповідальні виконавці Комплексної програми |
Смотрицька селищна рада, управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій обалсті Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, Відділ фінансів Смотрицької селищної ради |
4. |
Учасники Комплексної програми |
Смотрицька селищна рада, управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, Відділ фінансів Смотрицької селищної ради |
5. |
Термін реалізації Комплексної програми |
2023 - 2025 рр |
6. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Комплексної програми |
Селищний бюджет |
7. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів для реалізації Комплексної програми, тис.грн. |
600,0 |
1. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма
Профілактика злочинності - це своєрідний, найбільш гуманний спосіб боротьби зі злочинністю, засіб підтримання належного рівня правопорядку в суспільстві, забезпечення прав і законних інтересів громадян.
Стан правопорядку у громаді впливає на його соціально-економічний розвиток. Забезпечення правопорядку повинно здійснюватися не тільки шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а й запровадженням форм і методів профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникнення умов, що спричиняють їх вчиненню.
З метою забезпечення правопорядку на території Смотрицької селищної ради налагоджено дієву співпрацю селищної влади та правоохоронних органів. Усі громадсько-політичні заходи, що проходять в громаді, проходять за підтримки правоохоронних органів, що гарантує дотримання громадського спокою, захисту прав і свобод громадян.
Взаємодія виконавчих органів селищної ради з правоохоронними органами здійснюється шляхом спільного розгляду та вирішення проблемних питань в правоохоронній галузі, напрацювання конкретних шляхів їх вирішення.
Спільними заходами вдалося забезпечити протидію злочинності та її окремим проявам, які мали визначальний вплив на її динаміку у минулому періоді.
2. Загальні положення
Зазначена Програма розроблена на виконання Законів України «Про Національну поліцію», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», «Про оперативно-розшукову діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні».
3. Мета Програми
Розроблення Комплексної програми викликано необхідністю вжиття додаткових практичних заходів в напрямку посилення боротьби зі злочинністю, удосконалення оперативно-службової діяльності управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України (далі – УСР області), покращення взаємодії з іншими правоохоронними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими формуваннями та трудовими колективами під час реагування, попередження та досудового розслідування кримінальних правопорушень.
Метою Комплексної програми є:
- усунення причин та передумов для вчинення правопорушень і забезпечення конституційних прав та свобод громадян, об’єднання у цій справі зусиль правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості;
- удосконалення форм і методів організації роботи правоохоронних органів для запобігання виникнення правопорушень;
- підвищення координуючої дії органів місцевого самоврядування в розв’язанні проблем боротьби із злочинністю та її негативними наслідками;
- підвищення рівня поінформованості населення стосовно небезпеки та неприйнятності тероризму, колабораційної діяльності, попередження вчинення корупційних злочинів, недопустимості торгівлі людьми, незаконного обігу наркотичних засобів, зброї, вибухівки, тощо.
3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем.
Обсяги та джерела фінансування.
Строки та етапи виконання Комплексної програми
Проведення заходів, спрямованих на недопущення дестабілізації суспільно-політичної ситуації у державі, сприяння органам державної влади у підтриманні загальнодержавної злагоди та громадського миру, консолідації суспільства та формування структур демократичних інститутів в державі і органах влади на місцях.
Проведення комплексних заходів щодо дотримання вимог Законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», з питань проходження державної служби і служби в органах місцевого самоврядування з метою виявлення фактів корупції в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
Стабілізація оперативної обстановки та активізація роботи щодо профілактики правопорушень в громадських місцях, попередження грабежів, хуліганських проявів та незаконного розповсюдження наркотичних засобів, розшуку злочинців в місцях масового перебування та відпочинку молоді, виявлення фактів незаконного обігу вогнепальної зброї, вибухових пристроїв, боєприпасів та швидка їх локалізація і знищення
Проведення міжгалузевих засідань і нарад з координації зусиль, аналізу та уточнення стратегії заходів щодо боротьби з організованою діяльністю та корупцією, а також вжиття подальших заходів щодо виявлення та припинення злочинної діяльності організованих злочинних груп та окремих осіб, які вливають на криміногенні процеси в регіоні.
Фінансування Комплексної програми здійснюється за рахунок вільного залишку бюджетних коштів місцевих бюджетів (бюджету територіальних громад) та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством, або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості за захищеними статтями видатків в межах бюджетних призначень виділених як субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку.
Комплексної програми передбачена до виконання упродовж 2023-2024 років.
Ресурсне забезпечення Комплексної програми:
Показники витрат: |
2023 р |
2024 р |
2025 р |
Всього, тис.грн. |
Селищний бюджет |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
600,0 |
Інші джерела фінансування |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,00 |
РАЗОМ |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
600,0 |
Обсяг фінансування Комплексної програми здійснюється, виходячи з виділених реальних можливостей селищного бюджету, з метою належного виконання відповідних завдань та заходів, які передбачені Комплексною програмою.
Залишки коштів субвенції наданої державному бюджету відповідно до Комплексної програми використовуються протягом терміну її дії з урахуванням цільового призначення.
Виконавцем Комплексної програми є управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, а одержувачем бюджетних коштів на реалізацію Програми є Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України».
4. Перелік завдань та заходів Комплексної програми та результативні показники
Для забезпечення належного рівня виконання заходів, спрямованих на удосконалення форм і методів запобігання вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів, створення системи превентивного реагування на злочини проти життя та свобод громадян, корупційні злочини, основ національної безпеки в т.ч. протидію колабораційній діяльності, підтримку публічного порядку та безпеки громадян, передбачити в селищному бюджеті асигнування на покращення матеріально-технічного забезпечення, а саме на придбання комплектуючих до службової автомобільної техніки, паливно-мастильних матеріалів, комп’ютерної та оргтехніки, канцелярського приладдя, закупівлю технічних засобів отримання (зберігання) інформації, засобів охорони режимних приміщень, придбання предметів та матеріалів.
Основним завданням даної Комплексної програми є реалізація державної політики по усуненню причин та умов вчинення кримінальних правопорушень учасниками організованих злочинних груп таабо злочинних організацій.
Результативні показники виконання Комплексної програми
Показники витрат:
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Комплексної програми |
Етапи виконання Комплексної програми |
||
2023 |
2024 |
2025 |
|
Обсяг ресурсів, всього, тис.грн. в т.ч. селищний бюджет |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
Надання субвенції для забезпечення належного рівня виконання заходів, спрямованих на удосконалення форм і методів запобігання вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів, створення системи превентивного реагування на злочини проти життя та свобод громадян, корупційні злочини в т.ч. протидію колабораційній діяльності, підтримку публічного порядку та безпеки громадян (придбання комплектуючих до службової автомобільної техніки, паливно-мастильних матеріалів, комп’ютерної та оргтехніки, канцелярського приладдя, закупівлю технічних засобів отримання (зберігання) інформації, засобів охорони режимних приміщень, придбання предметів та матеріалів) |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
Показники продукту:
Кількість заходів необхідних для реалізації Комплексної програми |
1 |
1 |
1 |
Показники ефективності:
Середня вартість одного заходу, тис.грн. |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
Показники якості:
Динаміка виконання заходів Комплексної програми до планового показника , % |
100 |
100 |
100 |
5. Очікувані результати виконання Комплексної програми
Зниження рівня злочинності, ослаблення суспільної напруги викликаної її впливом, зменшення впливу організованої злочинності на економічну та політичну сфери суспільства, зменшення корупційних проявів, створення прозорої системи прийняття і виконання управлінських рішень, істотне підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів «тіньової» економіки, поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя на території Смотрицької селищної ради, мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність, підтримання правопорядку та безпеки громадян на максимально високому рівні.
- Координація та контроль за ходом виконання Комплексної програми
Координація та контроль за ходом виконання завдань Комплексної програми покладається на Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України та управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій обалсті Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, а також на постійні комісії з планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку та з питань регламенту, прав людини, законності, запобігання корупції, депутатської діяльності та етики.
Звіт про виконання Комплексної програми проводиться у двомісячний термін по закінченню дії програм
Додаток 1 до Програми
Напрямки діяльності та заходи
Комплексної програми профілактики злочинності, охорони публічної безпеки
та порядку на території Смотрицької селищної ради Кам’янець – Подільського району Хмельницької області на 2023-2025 роки
№ п/п |
Назва напрямку діяльності (пріоритетні напрямки) |
Перелік заходів програми |
Строк виконання програми |
Відповідальний виконавець |
Джерела фінансування |
Орієнтовні щорічні обсяги фінансування, тис.грн. |
Очікувані результати |
|||||
2023 р |
2024 р
|
2025 р
|
|
|||||||||
1 |
Надання субвенції для забезпечення належного рівня виконання заходів, спрямованих на удосконалення форм і методів запобігання вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів, створення системи превентивного реагування на злочини проти життя та свобод громадян, корупційні злочини, основ національної безпеки в т.ч. протидію колабораційній діяльності, підтримку публічного порядку та безпеки громадян |
1.1. Придбання комплектуючих до службової автомобільної техніки, паливно-мастильних матеріалів, комп’ютерної та оргтехніки, канцелярського приладдя, закупівлю технічних засобів отримання (зберігання) інформації, засобів охорони режимних приміщень, придбання предметів та матеріалів, тощо |
2023- 2025 роки |
Смотрицька селищна рада, управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, Відділ фінансів Смотрицької селищної ради |
Селищний бюджет |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
Удосконалення оперативно-службової діяльності управління стратегічних розслідувань в Хмельницькій області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, забезпечення державної безпеки, покращення ефективності роботи та мобільності у реагуванні і попередженні злочинів та правопорушень.
|
|||
ВСЬОГО (тис.грн.) |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
|