Виконком рішення №44 «Про затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу Смотрицької селищної територіальної громади»
Тип документу: | Виконком рішення |
Дата: | 25.04.2024 |
Автор: | Бавровська Л.В. |
Номер документу: | 44 |
Назва документу: | Про затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу Смотрицької селищної територіальної громади |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КАм’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ Хмельницької областІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
25 квітня 2024 р. Смотрич №44
Про затвердження бюджетного регламенту
проходження бюджетного процесу
Смотрицької селищної територіальної громади
З метою регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу, відповідно до глави 12 Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 28 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ˮ, наказом Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні», виконавчий комітет селищної ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити бюджетний регламент проходження бюджетного процесу Смотрицької селищної територіальної громади (додається).
- Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ
проходження бюджетного процесу в Смотрицькій селищній раді
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу в Смотрицькій селищній раді (далі - регламент) має за мету впорядкування на місцевому рівні кожної стадії бюджетного процесу з урахуванням норм і положень законодавства, зокрема:
- визначає основні організаційні засади проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання селищного бюджету та звітування про його виконання;
- координує та узгоджує дії всіх учасників бюджетного процесу;
- забезпечує прозорість та публічність бюджетного процесу.
- Регламент розроблений з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів», наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні» та інших нормативно-правових актів України, що регулюють бюджетні відносини.
- Регламент складається з наступних розділів:
- загальні положення;
- складання прогнозу селищного бюджету;
- розгляд проєкту рішення про прогноз селищного бюджету;
- складання проєкту селищного бюджету;
- розгляд проєкту селищного бюджету;
- організація виконання селищного бюджету;
- внесення змін про рішення про бюджет;
- звітування про виконання селищного бюджету;
- доступність інформації про селищний бюджет;
- участь громадськості в процесі формування та виконання селищного бюджету;
- плани заходів - додатки до регламенту.
- У цьому Бюджетному регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах.
РОЗДІЛ II. СКЛАДАННЯ ПРОГНОЗУ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Фінансовий відділ Смотрицької селищної ради (далі - фінансовий відділ) щороку спільно з головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку України та Смотрицької селищної територіальної громади, та з урахуванням Бюджетної декларації складає прогноз селищного бюджету - документ середньострокового бюджетного планування, що визначає показники селищного бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проєкту селищного бюджету. Прогноз селищного бюджету складається відповідно до організаційно- методологічних засад та типової форми, визначених Міністерством фінансів України.
- Показники прогнозу селищного бюджету визначаються з урахуванням положень та показників, визначених на відповідні бюджетні періоди Бюджетною декларацією та прогнозом бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді.
- Показники прогнозу селищного бюджету можуть відрізнятись від показників, визначених на відповідні бюджетні періоди прогнозом бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді, у разі:
- відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади від прогнозу, врахованого при складанні прогнозу селищного бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді;
- відхилення бюджетних показників, визначених рішенням селищної ради про селищний бюджет, від аналогічних показників, визначених у прогнозі бюджету, схваленому у попередньому бюджетному періоді;
- прийняття нових законодавчих та інших нормативно -правових актів, рішень обласної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, що впливають на показники селищного бюджету у середньостроковому періоді.
- Фінансовий відділ розробляє та у визначені ним терміни доводить до головного розпорядника бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу селищного бюджету.
- Фінансовий відділ на підставі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади на середньостроковий період та аналізу виконання селищного бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах прогнозує обсяги доходів бюджету, визначає обсяги фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету та орієнтовні граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з селищного бюджету на середньостроковий період.
- Фінансовий відділ здійснює аналіз поданих головним розпорядником бюджетних коштів пропозицій до прогнозу селищного бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету і вимогам доведених інструкцій.
На основі такого аналізу начальник фінансового відділу приймає рішення про включення пропозицій головного розпорядника бюджетних коштів до прогнозу селищного бюджету.
- Фінансовий відділ до 15 серпня року, що передує плановому, подає до виконавчого комітету селищної ради прогноз селищного бюджету.
- Виконавчий комітет селищної ради не пізніше 1 вересня року, що передує плановому, розглядає та схвалює прогноз селищного бюджету.
- Складання прогнозу селищного бюджету передбачає виконання плану заходів згідно з додатком 1 до цього регламенту.
РОЗДІЛ III. РОЗГЛЯД ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ПРО ПРОГНОЗ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Фінансовий відділ у п’ятиденний строк після схвалення прогнозу селищного бюджету , але не пізніше 6 вересня року, що передує плановому, подає до селищної ради проєкт рішення про прогноз селищного бюджету разом із фінансово-економічним обґрунтуванням.
- Проєкт рішення про прогноз селищного бюджету розглядається селищного радою в порядку, визначеному регламентом селищної ради.
- Проєкт рішення про прогноз селищного бюджету містить:
- основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку громади, враховані під час розроблення прогнозу селищного бюджету;
- загальні показники доходів, фінансування та повернення кредитів до селищного бюджету, загальні граничні показники видатків та надання кредитів з селищного бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
- показники доходів селищного бюджету за основними видами надходжень (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
- показники фінансування селищного бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди),
- показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою і надання місцевих гарантій;
- граничні показники видатків селищного бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та надання кредитів з селищного бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
- показники бюджету розвитку селищного бюджету;
- обсяг капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проєктів, визначені в межах загальних граничних показників видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету;
- показники міжбюджетних трансфертів селищного бюджету з інших бюджетів та з селищного бюджету іншим бюджетам (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
- інші показники і положення, необхідні для складання проєкту рішення про прогноз селищного бюджету.
- Проєкт рішення про прогноз селищного бюджету подається до селищної ради у паперовому та електронному вигляді і розміщується на офіційному вебсайті селищної ради.
РОЗДІЛ IV. СКЛАДАННЯ ПРОЄКТУ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Проєкт селищного бюджету на плановий бюджетний період ґрунтується на показниках, визначених у прогнозі бюджету, схваленому у році, що передує плановому.
Проєкт рішенням про селищний бюджет має містити:
- загальні суми доходів, видатків та кредитування селищного бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
- доходи селищного бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
- фінансування селищного бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
- бюджетні призначення головному розпоряднику коштів селищного бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
- показники міжбюджетних трансфертів (у додатку до рішення);
- розмір оборотного залишку коштів селищного бюджету;
- додаткові положення, що регламентують процес виконання селищного бюджету.
Перелік захищених видатків селищного бюджету визначається у відповідності до норм Бюджетного кодексу України.
У проєкті рішення про селищний бюджет видатки та кредитування за головним розпорядником бюджетних коштів деталізуються за програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету, за групами функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету та окремими категоріями економічної класифікації видатків бюджету і класифікації кредитування бюджету.
Проєкт рішення про селищний бюджет перед його розглядом на сесії селищної ради схвалюється виконавчим комітетом селищної ради. Разом з ним подаються:
2. пояснювальна записка до проєкту рішення, яка містить:
- інформацію про соціально-економічний стан громади і прогноз розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проєкту селищного бюджету;
- оцінку доходів селищного бюджету з урахуванням втрат доходів внаслідок наданих податкових пільг;
- пояснення до основних положень проєкту рішення про селищний бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією; пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету;
- обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин;
- показники витрат селищного бюджету, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних проєктів, що враховані в селищному бюджеті, за умови якщо реалізація таких проєктів триває більше одного бюджетного періоду;
- перелік інвестиційних проєктів на середньостроковий період;
- перелік та обсяги довгострокових зобов’язань за енергосервісом за бюджетними програмами до повного завершення розрахунків з виконавцями енергосервісу;
- інформація про хід виконання селищного бюджету в поточному бюджетному періоді;
РОЗДІЛ V. РОЗГЛЯД ПРОЄКТУ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Проект рішення про селищний бюджет на наступний рік перед його розглядом на сесії селищної ради схвалюється виконавчим комітетом селищної ради.
- Проєкт рішення про селищний бюджет на наступний рік розглядається селищного радою в порядку, визначеному регламентом селищної ради.
- Перед розглядом проєкту рішення про селищний бюджет селищна рада затверджує програму економічного і соціального розвитку громади та програми галузевого спрямування (або, за необхідності, вносить зміни до діючих програм).
- Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, у селищному бюджеті враховуються обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у проєкті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет обсяги міжбюджетних трансфертів приводяться у відповідність із законом про Державний бюджет України.
- Селищний бюджет затверджується рішенням сесії селищної ради до 25 грудня року, що передує плановому.
- Рішення про селищний бюджет (без додатків) має бути опубліковане у газеті, визначеній селищною радою, не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття та на офіційному сайті селищної ради (з додатками).
РОЗДІЛ VІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Смотрицька селищна рада забезпечує виконання селищного бюджету.
- Фінансовий відділ здійснює загальну організацію та управління виконанням селищного бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання селищного бюджету.
- Казначейське обслуговування селищного бюджету здійснюється УДКСУ у Дунаєвецькому районі Хмельницької області (далі – орган Казначейства) відповідно до статті 43 Кодексу.
- Селищний бюджет виконується за розписом, який затверджує начальник фінансового відділу у місячний термін з дня прийняття рішення про бюджет.
До затвердження розпису селищного бюджету (далі – розпис бюджету) начальник фінансового відділу селищної ради не пізніше 1 січня планового року затверджує тимчасовий розпис бюджету.
- Розпис бюджету повинен бути збалансованим. Збалансування розпису бюджету впродовж року забезпечує начальник фінансового відділу.
Для його збалансування можуть отримуватися позики на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету за рахунок єдиного казначейського рахунку у порядку, встановленому Кодексом.
- Після затвердження розпису бюджету, але не пізніше ніж через 30 днів після затвердження селищного бюджету, фінансовий відділ надає його органу Казначейства на паперових та електронних носіях.
- Виконання бюджету здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938 та іншого бюджетного законодавства.
- З метою упорядкування процедури розподілу коштів селищного бюджету:
- фінансовий відділ готує розпорядження про виділення коштів загального/спеціального фонду;
- головний розпорядник бюджетних коштів подає заявку на виділення коштів, відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань, за формою, визначеною фінансовим відділом;
- за обґрунтованим поданням головного розпорядника фінансовий відділ може готувати розпорядження про виділення коштів позачергово;
- розпорядження про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів для проведення незахищених статей видатків готується лише при відсутності зареєстрованих зобов’язань за захищеними статтями видатків бюджету, які не виплачені у строки, встановлені договорами або іншими актами, в межах залишків невикористаних асигнувань.
- Головний розпорядник коштів селищного бюджету забезпечує подання органу Казначейства мережу розпорядника коштів місцевого бюджету (реєстру змін до мережі) відповідно до 15 грудня та до 20 грудня року, що передує плановому.
- Головний розпорядник коштів селищного бюджету організовує складання та затвердження паспортів бюджетних програм відповідно до вимог та в терміни, визначені бюджетним законодавством, забезпечує достовірність і повноту інформації, що в них міститься, а також їх оприлюднення.
- Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет при формуванні надходжень та здійсненні витрат селищного бюджету застосовуються норми статті 79 Кодексу та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - норми пунктів 3-5 частини другої статті 41 Кодексу).
- Для забезпечення координації дій учасників бюджетного процесу впродовж бюджетного періоду з питань виконання місцевого бюджету фінансовий відділ може затвердити План заходів з організації виконання селищного бюджету, у якому визначити терміни та відповідальних за виконання відповідних процедур на стадії виконання бюджету за доходами, видатками та кредитуванням.
РОЗДІЛ VII. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РІШЕННЯ ПРО БЮДЖЕТ
- Протягом бюджетного року до рішення про бюджет можуть вноситися зміни з урахуванням вимог статей 78 та 23 Кодексу.
- Зміни до рішення про бюджет можуть вноситися виключно рішеннями про внесення змін до рішення про бюджет.
- Внесення змін до рішення про бюджет здійснюється за процедурою, визначеною Регламентом ради, з урахуванням особливостей, визначених цим Бюджетним регламентом:
- проект рішення про внесення змін до бюджету, для забезпечення його збалансованості, може розглядатися Смотрицькою селищною радою лише у разі наявності офіційного висновку фінансового відділу про обсяг вільного залишку бюджетних коштів, перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду селищного бюджету.
- у разі відхилення основних показників соціально-економічного розвитку та надходжень селищного бюджету від прогнозних параметрів, які враховувалися при затвердженні селищного бюджету, зміни структури витрат селищного бюджету, в разі необхідності перерозподілу бюджетних призначень між головним розпорядником коштів селищного бюджету зміни до селищного бюджету вносяться рішенням сесії селищної ради;
- зміна обсягу видатків розвитку за рахунок зміни інших видатків, а також зміна призначень на оплату праці та оплату комунальних послуг та енергоносіїв здійснюється згідно рішення сесії селищної ради;
- у випадку збільшення (зменшення) обсягів міжбюджетних трансфертів в міжсесійний період зміни до селищного бюджету вносяться згідно розпоряджень селищного голови за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку та подальшим затвердженням на сесії;
- у процесі виконання селищного бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів селищного бюджету фінансовий відділ у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі в розрізі економічної класифікації видатків бюджету.
- пропозиції щодо внесення змін до селищного бюджету подаються до фінансового відділу виключно головним розпорядником коштів з детальними розрахунками та обґрунтуваннями щодо необхідності таких змін, економічного чи соціального ефекту від їх прийняття, або ймовірних негативних наслідків у разі їх відхилення.
- Рішення селищної ради про внесення змін до бюджету оприлюднюється не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття на офіційному сайті селищної ради.
РОЗДІЛ VIIІ. ЗВІТУВАННЯ ПРО ВИКОНАННЯ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Форма та структура звітності про виконання селищного бюджету, терміни її складання та подання визначаються відповідно до вимог законодавства. Територіальний орган Державної казначейської служби України подає фінансовому відділу звітність про виконання міського бюджету згідно з встановленими вимогами.
- Квартальні та річний звіти про виконання селищного бюджету подаються до селищної ради фінансовим відділом протягом двох місяців після завершення відповідного бюджетного періоду. Після проведення перевірки комісію селищної ради з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку річний звіт про виконання міського бюджету затверджується сесією міської ради. У випадку прийняття іншого рішення щодо річного звіту про селищний бюджет селищною радою вказуються конкретні причини такого рішення та надаються відповідні доручення, вимоги, рекомендації.
РОЗДІЛ IX. ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО СЕЛИЩНИЙ БЮДЖЕТ
- 3 метою забезпечення публічності та прозорості бюджетного процесу оприлюдненню підлягає інформація про селищний бюджет, передбачена статтею 28 Бюджетного кодексу України.
- Проект рішення про селищний бюджет перед його розглядом на сесії селищної ради схвалюється виконавчим комітетом селищної ради та оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради.
- Фінансовий відділ забезпечує публікацію рішення про селищний бюджет не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття в газеті, визначеній радою.
- Інформація про виконання селищного бюджету за підсумками кварталу та року має містити показники селищного бюджету за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів, які забезпечують надходження не менше 3 відсотків загального обсягу доходів селищного бюджету) та про видатки і кредитування (деталізовано за групами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету).
- Інформація про виконання селищного бюджету за звітний рік підлягає обов’язковій публікації та оприлюднюється на веб-сторінці селищної ради не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту.
- Публічне представлення інформації про виконання селищного бюджету відповідно до показників, бюджетні призначення щодо-яких затверджені рішенням про бюджет, здійснюється фінансовим відділом до 20 березня року, що настає за звітним.
РОЗДІЛ X. УЧАСТЬ ГРОМАДСЬКОСТІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОНАННЯ СЕЛИЩНОГО БЮДЖЕТУ
- Керуючись вимогами чинного законодавства, з урахуванням принципів гласності та відкритості, свободи висловлювань та прозорості міською радою може ініціюватися проведення презентаційних виступів, обговорень, круглих столів, засідань, нарад та інших заходів щодо питань селищного бюджету (далі у тексті - заходи) за участю депутатів селищної ради, учасників бюджетного процесу та громадськості (громадян; громадських та благодійних організацій; підприємств, установ, організацій усіх форм власності; осередків політичних партій; професійних спілок чи їх об’єднань; творчих спілок; організацій роботодавців; засобів масової інформації; інших суб’єктів).
- Предметом розгляду заходів можуть бути виключно питання, які стосуються процесу формування, виконання (в тому числі внесення змін, фінансування окремих галузей, програм та інших видатків) селищного бюджету та звітності про його виконання.
- Ініціаторами проведення заходів можуть бути:
- селищний голова;
- постійні комісії селищної ради;
- депутати селищної ради у кількості не менше мінімального чисельного складу постійної комісії селищної ради, встановленої регламентом роботи селищної ради;
- громадські організації;
- інші суб’єкти суспільних відносин, які ініціюють проведення заходів через подання до селищного голови, постійних комісій чи депутатів селищної ради.
- Ініціатори в установленому порядку подають до селищної ради звернення щодо проведення заходів з вказанням конкретного предмету обговорення чи розгляду, місця і часу його проведення, орієнтованого кола залучених до проведення заходів учасників. Селищна рада розглядає звернення і повідомляє ініціаторів про результати такого розгляду.
- Організаційне, матеріально-технічне та фінансове забезпечення підготовки та проведення заходів здійснюється селищною радою згідно з чинним законодавством. При необхідності для вирішення організаційних питань та проведення заходу селищним головою може бути створена робоча група (організаційний комітет), до складу якої можуть також залучатися ініціатори.
- Формат проведення, порядок денний та регламент заходу визначається селищною радою або робочою групою за погодженням з ініціатором.
- Результати кожного заходу оформляються протокольним рішенням, яке приймається учасниками заходу. Результати проведення заходу підлягають обов’язковому розгляду селищною радою або іншими учасниками бюджетного процесу, функціональні повноваження яких передбачають виконання прийнятих рішень чи відповідне реагування на них.
- Протокольне рішення та результати його розгляду оприлюднюється селищною радою.
Секретар виконавчого комітету Людмила БАВРОВСЬКА
Додаток 1
до Бюджетного регламенту проходження
бюджетного процесу в Смотрицькій
селищній раді
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо складання прогнозу селищного бюджету
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання* |
Відповідальні за виконання |
1. |
Здійснення аналізу виконання дохідної та видаткової частин селищного бюджету, виявлення тенденцій порівняно з минулими бюджетними періодами. |
До 1 липня |
Фінансовий відділ селищної ради |
2. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів організаційно-методологічних засад складання прогнозу селищного бюджету, визначених Міністерством фінансів України. |
Протягом 5 робочих днів після отримання листа департаменту фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
3. |
Надання фінансовому відділу основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади на середньостроковий період. |
До 1 липня |
Структурні підрозділи селищної ради |
4. |
Підготовка та подання фінансовому відділу разом з поясненнями (зокрема в частині фіскальних ризиків у майбутніх періодах) прогнозних обсягів надходжень на середньостроковий період |
До 1 липня |
Структурні підрозділи селищної ради - за запитом фінансового відділу |
5. |
Прогнозування обсягів доходів, визначення обсягів фінансування, повернення кредитів та орієнтовних граничних показників видатків міського бюджету з бюджету на середньостроковий період на підставі прогнозу економічного і соціального розвитку України та Смотрицької селищної територіальної громади, аналізу виконання селищного бюджету в попередніх та поточному бюджетних періодах. |
До 15 липня |
Фінансовий відділ селищної ради |
6. |
Розроблення та доведення до головного розпорядника бюджетних коштів інструкцій з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету та орієнтовних граничних показників видатків з селищного бюджету на середньостроковий період. |
До 20 липня |
Фінансовий відділ селищної ради |
7. |
Надання фінансовому відділу пропозицій до прогнозу бюджету. |
До 27 липня |
Головний розпорядник бюджетних коштів та структурні підрозділи селищної ради |
8. |
Здійснення аналізу поданих головним розпорядником бюджетних коштів та структурними підрозділами селищної ради пропозицій до прогнозу міського бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету і вимогам доведених інструкцій. |
Липень |
Фінансовий відділ селищної ради, головний розпорядник бюджетних коштів, структурні підрозділи селищної ради. |
9. |
Доопрацювання прогнозу селищного бюджету за результатами проведеного аналізу та погоджувальних нарад |
До 15 серпня |
Фінансовий відділ селищної ради |
10. |
Подання прогнозу селищного бюджету виконавчому комітету селищної ради. |
До 15 серпня |
Фінансовий відділ селищної ради |
11. |
Розгляд та схвалення прогнозу селищного бюджету |
До 1 вересня |
Виконавчий комітет |
|
|
|
селищної ради |
12. |
Подання прогнозу міського бюджету разом із фінансово- економічним обґрунтуванням до селищної ради для розгляду у визначеному порядку. |
У п’ятиденний строк після схвалення |
Фінансовий відділ селищної ради |
13. |
Оприлюднення прогнозу селищного бюджету |
У п’ятиденний строк після схвалення |
Фінансовий відділ селищної ради |
* Терміни виконання є орієнтовними, оскільки залежать від своєчасності складання, розгляду та затвердження Бюджетної декларації, проєкту Державного бюджету України та змін до податкового і бюджетного законодавства. У разі необхідності фінансовий відділ селищної ради може уточнити терміни виконання окремих заходів плану, про що повідомляє відповідних учасників бюджетного процесу.
Секретар виконавчого комітету Людмила БАВРОВСЬКА
Додаток 2
до Бюджетного регламенту проходження
бюджетного процесу в Смотрицькій
селищній раді
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо складання проекту селищного бюджету
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання* |
Відповідальні за виконання |
1. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів особливостей складання розрахунків до проєкту селищного бюджету на плановий рік, надісланих Міністерством фінансів України |
Протягом 5 робочих днів після отримання листа департаменту фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
2. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проєкті державного бюджету, схваленого Кабінетом Міністрів України |
Протягом 5 робочих днів після отримання листа департаменту фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
3. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів:
|
Листопад |
Фінансовий відділ селищної ради |
4. |
Складання та подання фінансовому відділу бюджетних запитів. |
Листопад |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
5. |
Здійснення аналізу бюджетних запитів, отриманих від головного розпорядника бюджетних коштів, та прийняття рішення щодо включення їх до проєкту селищного бюджету. |
Протягом 2 тижнів після отримання бюджетних запитів |
Фінансовий відділ селищної ради, головний розпорядник бюджетних коштів |
6. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проєкті державного бюджету, прийнятого Верховною Радою України у другому читанні, а також у проєкті обласного бюджету. |
Протягом 5 робочих днів після отримання листа департаменту фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
7. |
Підготовка проєкту рішення про селищний бюджет з додатками згідно з типовою формою, затвердженою відповідним наказом Міністерства фінансів України, і матеріалів, передбачених Бюджетним кодексом України, та його подання виконавчому комітету селищної ради. |
До 25 грудня |
Фінансовий відділ селищної ради |
8. |
Схвалення проєкту рішення про селищний бюджет |
До 25 грудня |
Виконавчий комітет міської ради |
9. |
Направлення схваленого проєкту рішення про селищний бюджет до селищної ради. |
Наступного дня після схвалення виконавчим комітетом селищної ради |
Фінансовий відділ селищної ради |
10. |
Затвердження селищного бюджету |
До 25 грудня |
Міська рада |
11. |
Розміщення бюджетних запитів на офіційному сайті селищної ради |
Не пізніше ніж через три робочі дні після подання проєкту рішення про селищний бюджет до селищної ради |
Фінансовий відділ селищної ради, головний розпорядник бюджетних коштів |
12. |
Оприлюднення проєкту рішення про селищний бюджет, |
Не пізніше ніж через три |
Фінансовий |
|
схваленого селищною радою. |
робочі дні після подання його до селищної ради |
відділ селищної ради |
13. |
Опублікування рішення про селищний бюджет |
Не пізніше ніж через 10 днів з дня його прийняття |
Фінансовий відділ селищної ради |
* Терміни виконання є орієнтовними, оскільки залежать від своєчасності складання, розгляду та затвердження Бюджетної декларації, проєкту Державного бюджету України та змін до податкового і бюджетного законодавства. У разі необхідності фінансовий відділ селищної ради може уточнити терміни виконання окремих заходів плану, про що повідомляє відповідних учасників бюджетного процесу.
Секретар виконавчого комітету Людмила БАВРОВСЬКА
Додаток 3
до Бюджетного регламенту проходження
бюджетного процесу в Смотрицькій
селищній раді
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо організації виконання селищного бюджету
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання* |
Відповідальні за виконання |
1. |
Затвердження та погодження фінансовим відділом мережі розпорядників коштів селищного бюджету |
До 15 грудня року, що передує плановому |
Головний розпорядник бюджетних коштів, фінансовий відділ селищної ради |
2. |
Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів лімітних довідок про бюджетні асигнування. |
У двотижневий строк з дня прийняття рішення селищної ради про селищний бюджет |
Фінансовий відділ селищної ради |
3. |
Затвердження розпису селищного бюджету. Подання розпису до територіального органу казначейства. Доведення до головного розпорядника бюджетних коштів витягів із розпису селищного бюджету |
Не пізніше ніж через 30 днів після затвердження бюджету Протягом 3 -х робочих днів з дня затвердження розпису селищного бюджету |
Фінансовий відділ селищної ради |
4. |
Подання територіальному органу казначейства розподілу показників зведених кошторисів та зведених планів асигнувань у розрізі одержувачів бюджетних коштів відповідно до мережі. |
Протягом трьох робочих днів після отримання витягу з розпису селищного бюджету |
Розпорядник бюджетних коштів |
5. |
Затвердження кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, помісячних планів використання бюджетних коштів та планів використання бюджетних коштів. Подання їх до територіального органу казначейства. |
Протягом 30-ти календарних днів після затвердження розпису селищного бюджету У 5-денний термін після затвердження |
Розпорядник та одержувачі бюджетних коштів |
6. |
Подання проєктів паспортів бюджетних програм на погодження до фінансового відділу селищної ради. Затвердження та погодження паспортів бюджетних програм. |
Протягом 30-ти днів після набрання чинності рішення про селищний бюджет Протягом 45-ти днів після набрання чинності рішенням про селищний бюджет |
Головний розпорядник бюджетних коштів, Фінансовий відділ селищної ради |
7. |
Зведення планових показників селищного бюджету та планів по мережі, штатах і контингентах бюджетних установ. |
У термін, встановлений департаментом фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
8. |
Перевірка правильності складання і затвердження кошторисів розпорядника бюджетних коштів |
Протягом року |
Фінансовий відділ селищної ради |
9. |
Взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. |
Протягом року |
Розпорядник та одержувачі бюджетних коштів |
|
|
|
|
10. |
Подання заявок на виділення коштів до фінансового відділу селищної ради Підготовка розпоряджень про виділення коштів загального/спеціального фонду бюджету. |
Протягом року |
Головний розпорядник бюджетних коштів Фінансовий відділ селищної ради |
11. |
Внесення змін до рішення про селищний бюджет Внесення змін до розпису селищного бюджету на підставі внесених рішенням сесії селищної ради змін, доведення до головного розпорядника відповідних довідок. |
Протягом року Протягом року |
Фінансовий відділ селищної ради |
12. |
Внесення змін до розпису селищного бюджету на підставі звернень головного розпорядника бюджетних коштів, доведення до головного розпорядника відповідних довідок. |
Протягом року |
Фінансовий відділ селищної ради |
13. |
Внесення змін до розподілу показників зведених кошторисів та зведених планів асигнувань у одержувачів бюджетних коштів відповідно до мережі та подання територіальному органу казначейства. |
Протягом 3 - х робочих днів після отримання довідки про зміни |
Розпорядник бюджетних коштів |
14 |
Внесення змін до кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, помісячних планів використання бюджетних коштів та планів використання бюджетних коштів |
Не пізніше останнього робочого дня місяця, в якому внесені відповідні зміни до розпису бюджету |
Розпорядник та одержувачі бюджетних коштів |
15. |
Внесення змін до кошторисів в частині власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків у випадках, передбачених пунктом 49 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228. |
Протягом року |
Розпорядник бюджетних коштів |
16. |
Внесення змін до паспортів бюджетних програм |
Протягом двох тижнів після внесення відповідних змін до розпису селищного бюджету або за необхідності уточнення показників |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
17. |
Оприлюднення:
|
Протягом року |
Фінансовий відділ селищної ради Головний розпорядник бюджетних коштів |
Секретар виконавчого комітету Людмила БАВРОВСЬКА
Додаток 4
до Бюджетного регламенту проходження
бюджетного процесу в Смотрицькій
селищній раді
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо організації роботи з підготовки звітності про виконання селищного бюджету
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання* |
Відповідальні за виконання |
1. |
Складання та подання до відповідного територіального органу казначейства бюджетної звітності. |
У термін, встановлений територіальним органом казначейства |
Розпорядник та одержувачі бюджетних коштів |
2. |
Подання фінансовому відділу селищної ради звітів про виконання паспортів бюджетних програм; |
Одночасно з поданням зведеної річної звітності |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
4. |
Отримання звітності про виконання селищного бюджету від відповідного територіального органу казначейства. |
У встановлені терміни |
Фінансовий відділ селищної ради |
5. |
Підготовка пояснювальної записки та інших матеріалів до річного звіту про виконання селищного бюджету та подання до департаменту фінансів обласної державної адміністрації. |
У термін, встановлений департаментом фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
6. |
Подання інформації щодо мережі, штатів і контингентів за формами, встановленими Міністерством фінансів України. |
У термін, визначений фінансовим відділом селищної ради |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
7. |
Підготовка річного звіту по мережі, штатах і контингентах. |
У термін, встановлений департаментом фінансів облдержадміністрації |
Фінансовий відділ селищної ради |
8. |
Підготовка та подання до селищної ради проєкту рішення про затвердження річного звіту про виконання селищного бюджету та пояснювальної записки до нього. |
До 1 березня |
Фінансовий відділ селищної ради |
9. |
Опублікування:
- інформації про виконання бюджетних програм, в тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, та показники їх досягнення в межах бюджетних програм за звітний бюджетний період;
|
До 1 березня До 15 березня Протягом трьох робочих днів після подання річної бюджетної звітності У двотижневий строк |
Фінансовий відділ селищної ради Головний розпорядник бюджетних коштів Головний розпорядник |
|
звітний бюджетний період; - результатів оцінки ефективності бюджетних програм за звітний бюджетний період. |
після подання річної бюджетної звітності |
бюджетних коштів Головний розпорядник бюджетних коштів |
10. |
Публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм за звітний бюджетний період та публікація оголошення про час та місце його проведення. |
До 15 березня |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
11. |
Публічне представлення інформації про виконання селищного бюджету за підсумками року. |
До 20 березня |
Фінансовий відділ селищної ради |
Секретар виконавчого комітету Людмила БАВРОВСЬКА