Служба у справах дітей Документи №бн «Основні функції та напрямки роботи служби у справах дітей»

  • 11
Тип документу: Служба у справах дітей Документи
Дата: 11.09.2024
Номер документу: бн
Назва документу: Основні функції та напрямки роботи служби у справах дітей
  1. організовує розроблення і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності на території м. Олександрія;
  2. у межах своєї компетенції надає органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності, громадським організаціям та громадянам практичну, методичну та консультаційну допомогу і координує їх зусилля у вирішенні питань соціального захисту дітей;
  3. подає пропозиції до регіональних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей та запобігання дитячої бездоглядності;
  4. у межах своєї компетенції забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення;
  5. здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності;
  6. здійснює ведення державної статистики щодо дітей відповідно до законодавства України та міжнародних стандартів;
  7. веде облік дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;
  8. бере участь у правовому вихованні дітей, забезпечує їх інформування з питань працевлаштування, навчання, оздоровлення та відпочинку, разом з іншими заінтересованими органами сприяє їх працевлаштуванню;
  9. організовує правове, соціально-психологічне консультування дітей та їх батьків;
  10. готує висновки про можливість утворення прийомної сім’ї та дитячого будинку сімейного типу;
  11. аналізує стан справ у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та подає відповідним органам, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності пропозиції щодо удосконалення роботи з дітьми;
  12. організовує і здійснює разом з іншими структурними підрозділами міської ради, відділом поліції заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин та умов, що спричиняють дитячу бездоглядність;
  13. виявляє разом з іншими структурними підрозділами міської ради, відділом поліції, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за участю громадськості дітей, які залишилися без піклування батьків, веде облік дітей, які можуть бути усиновлені, формує банк даних про таких дітей, а також кандидатів в усиновлювачі, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;
  14. здійснює контроль за дотриманням законодавства про працю дітей на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності;
  15. залучає до реалізації місцевих програм з питань соціального захисту дітей, боротьби з дитячою бездоглядністю творчі спілки, культурно освітні, фізкультурно-спортивні товариства, дитячі, молодіжні та інші громадські організації;
  16. приймає в установленому порядку рішення про направлення до спеціальних установ для дітей, навчальних закладів (незалежно від форми власності) дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім’ю та навчальні заклади;
  17. розробляє і подає на розгляд міської ради пропозиції щодо бюджетних асигнувань на реалізацію програм і здійснення заходів соціального захисту дітей та утримання підпорядкованих їй закладів;
  18. забезпечує розгляд в установленому порядку звернень громадян;
  19. проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу в межах своєї компетенції через засоби масової інформації;
  20. здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.