Рішення селищної ради №8-54/2024 «Про затвердження Програми розвитку освіти Смотрицької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 54 |
Тип документу: | Рішення селищної ради |
Дата: | 18.12.2024 |
Автор: | Бавровська Л.В. |
Номер документу: | 8-54/2024 |
Назва документу: | Про затвердження Програми розвитку освіти Смотрицької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
VIІI скликання
РІШЕННЯ
П’ЯТДЕСЯТ ЧЕТВЕРТОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
18 грудня 2024 р. Смотрич № 8-54/2024
Про затвердження Програми
розвитку освіти Смотрицької
селищної територіальної громади на 2025-2027 роки
Керуючись статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою створення умов для реалізації гарантованого конституційного права кожного громадянина на доступність і безоплатність здобуття якісної загальної середньої освіти, розвиток та творчу самореалізацію особистості, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку освіти Смотрицької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки ( додається).
2.Відділу фінансів селищної ради при формуванні та уточненні бюджету передбачити кошти на виконання реалізації Програми.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії Йосип БОМК) та постійну комісію з питань освіти, культури, спорту охорони здоров’я та соціального захисту населення ( голова комісії Олена ЗБОРОВСЬКА).
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням п’ятдесят четвертої
сесії селищної ради
VІІІ скликання
від 18.12.2024р. №8-54/2024
ПРОГРАМА
РОЗВИТКУ ОСВІТИ СМОТРИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ
ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2025-2027 РОКИ
селище Смотрич
2024рік
Зміст
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.ПАСПОРТ
Програми розвитку освіти Смотрицької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки (далі - Програма)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Вступ
Освіта є основою прогресу людства. У зв’язку з цим перед освітянами стоять завдання формування в молодих українців таких якостей, як прагнення до навчання впродовж життя, постійний пошук найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем.
Робота освітян громади впродовж останніх трьох років була спрямована на надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти, задоволення освітніх потреб щодо здобуття повної загальної середньої освіти, забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Нові кроки в розвитку освіти будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, із залученням жителів громади до вирішення назрілих питань.
На початок 2025 року в системі освіти громади функціонуватиме 6 освітніх закладів: 2 ЗДО – 65 вихованця; 4- ЗЗСО –465 здобувачів освіти. Програма розвитку освіти громади на 2025-2027 роки передбачає реалізацію системного реформування галузі та перспективи її вдосконалення і враховує особливості нашого краю, демографічну ситуацію та соціальні потреби населення.
Пріоритетами розвитку освітньої галузі в громаді визначено:
- створення безпечного освітнього середовища
- особистісну орієнтацію освіти;
- створення рівних можливостей для здобуття якісної освіти;
- удосконалення системи безперервної освіти;
- впровадження сучасних інформаційних технологій;
- створення умов для професійної самореалізації педагогічних працівників;
- модернізація та зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти;
- створення інклюзивного освітнього простору.
Упродовж останніх років в закладах освіти було проведено ряд практичних заходів, спрямованих на виконання вищезазначеної програми, а також стабільне функціонування освітянської галузі та її розвиток, а саме:
- модернізовано та зміцнено існуючу матеріально-технічну базу закладів освіти, шляхом проведення капітальних та поточних ремонтів, оснащення їх засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ноутбуки, комп’ютери, мультимедійне обладнання, інтерактивні панелі, технологічним обладнанням для харчоблоків,
- обладнанням для кабінетів природничо-математичного циклу, дитячими меблями тощо.
- Впроваджена Концепція Нової Української школи в початкову та базову ланку освіти, а саме: закуплені 4 кабінети інформатики на 32 робочих місць, 10 інтерактивних дощок, 4 інтерактивні панелі.
Нова Програма розвитку освіти на 2025-2027 роки в Смотрицькій територіальній громаді є логічним продовженням попередньої програми і передбачає перспективи вдосконалення дошкільної, загальної середньої освіти, суттєве зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти Смотрицької селищної ради, а головне визначає стратегічні
пріоритети розвитку освіти, організаційні шляхи їх реалізації, створення нового освітнього середовища у частині реформування базової школи та впровадження стандарту «Нова українська школа».
Програма складається з підпрограм, кожна з яких охоплює стратегічні напрямки розвитку освіти. Збереження і розвиток мережі дошкільних освітніх закладів, запровадження різних форм дошкільної освіти в сільській місцевості забезпечить підпрограма розвитку дошкільної освіти. Вона сприятиме підготовці педагогів до використання особистісно - орієнтованих технологій, науково-методичному забезпеченню освітнього процесу відповідно до сучасних вимог.
Підпрограма розвитку загальної середньої освіти має забезпечити приведення мережі закладів освіти у відповідність до потреб особистості та економічних можливостей громади. Нею також передбачається здійснення цілого ряду заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти та соціального захисту учасників освітнього процесу.
Підпрограма «Обдаровані діти» на 2025–2027 роки має за мету продовжувати створення сприятливих умов для відбору, навчання і виховання цих дітей, забезпечити цілісність процесу розвитку дитячої обдарованості, систематизувати та пропагувати досвід педагогічних працівників, які працюють з обдарованими дітьми.
Заходи підпрограми «Шкільний автобус» спрямовані на забезпечення на території громади регулярного безплатного підвезення до місць навчання і додому учнів та педагогічних працівників.
Значне місце у Програмі займає проблема інформатизації та комп’ютеризації освітніх закладів, розширення мережі класів, під’єднаних до глобальної комп’ютерної мережі Інтернет, та впровадження комп’ютерно-орієнтованих технологій у освітній процес. Підпрограма забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасними технічними засобами навчання з природничо-математичних і технологічних дисциплін передбачає заходи щодо створення відповідних умов у закладах загальної середньої освіти при запровадженні інноваційних педагогічних технологій.
Оскільки дієвість та якість освітньої системи визначає учитель: від його професійного рівня, морально-етичних якостей залежить реалізація освітньої політики, то у підпрограмі «Вчитель» міститься ряд заходів, спрямованих на зменшення відтоку педагогічних кадрів із системи освіти, поповнення закладів випускниками нової генерації, якнайповніший соціальний захист педагогічних працівників, створення умов для їх творчого та професійного самовираження.
Особливістю Програми в цілому є врахування реальних фінансових можливостей, раціональне й ефективне використання бюджетних асигнувань, залучення до реалізації її окремих заходів коштів спонсорів, меценатів, фондів, інвестицій, надання додаткових освітніх послуг населенню за принципом «Громада для школи, школа для громади».
3. Мета Програми
Метою Програми є формування доступної та якісної освіти, що відповідає вимогам суспільства, яке динамічно розвивається, запитам особистості, потребам держави шляхом створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища у частині реформування початкової, базової та профільної школи.
4.Напрямки діяльності та заходи Програми.
Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
Підпрограма розвитку системи дошкільної освіти
Вступ
Дошкільна освіта - це система дошкільних освітніх закладів різних типів, які забезпечують у взаємодії з сім’єю всебічний розвиток дітей, сприяють формуванню цінностей демократичного суспільства.
Закон України «Про дошкільну освіту» проголошує, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні.
На території Смотрицької територіальної громади функціонує 2 заклади дошкільної освіти та два дошкільних структурних підрозділи. Усіма формами дошкільної освіти охоплено 80 дитини.
Основні завдання щодо вирішення проблем та розвитку дошкільної освіти в громаді:
- продовження роботи щодо створення оптимальних організаційно-педагогічних умов для реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти, підвищення її якості;
- здійснення заходів щодо комп’ютеризації (придбання сучасних навчальних комп’ютерів, мультимедійного обладнання), забезпечення безперебійної роботи Інтернету;
- продовження роботи щодо поліпшення матеріально-технічних умов для функціонування дошкільних освітніх закладів:
- забезпечення технологічним обладнанням, придбання навчально-ігрового обладнання та дидактичного матеріалу, м’якого інвентарю для забезпечення повноцінного розвивального середовища тощо;
- організація якісного та здорового харчування дітей.
Мета.
Розвиток системи дошкільної освіти громади відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та запитів батьків.
Завдання:
1.Збереження й розвиток мережі дошкільних освітніх закладів громади та запровадження різних форм дошкільної освіти у сільській місцевості.
2. Створення умов для всебічного розвитку дітей у дошкільних освітніх закладах різних типів.
3. Забезпечення готовності педагогів до використання особистісно орієнтованих технологій в галузі дошкільного виховання.
4. Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в дошкільних освітніх закладах громади відповідно до сучасних вимог.
5. Покращення матеріально-технічного забезпечення дошкільних освітніх закладів.
6. Активізація науково-дослідної, експериментальної роботи; вивчення, узагальнення та пропагування кращого педагогічного досвіду, наукових ідей.
7. Забезпечення 100% потреби місць у закладах дошкільної освіти дітям від 3 до 6 років.
Очікувані результати:
І. Розвиток дошкільних освітніх закладів відповідно до потреб громади.
2. Забезпечення якості дошкільної освіти: реалізація особистісно- орієнтованої моделі, гармонійний та різнобічний розвиток дітей, активна взаємодія з родинами.
3. Формування готовності працівників дошкільних освітніх закладів до роботи в умовах динаміки освітніх процесів.
4. Створення інклюзивного середовища.
Фінансування:
Фінансування підпрограми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених в місцевому бюджеті, та інших джерел, не заборонених законодавством.
Підпрограма Заклади загальної середньої освіти»
Вступ
Забезпечення гарантованого конституційного права кожного громадянина на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти – обов’язок усіх гілок влади.
При розробці підпрограми враховано стан та тенденції розвитку освіти в громаді, особливості функціонування кожного освітнього закладу, демографічну ситуацію забезпечення якості надання освітніх послуг.
Станом на початок 2025 року на території Смотрицької селищної територіальної громади функціонує 4 заклади загальної середньої освіти, із них: 2 ліцеї та 2 гімназії, в яких навчається - 465 здобувачів освіти.
Існуюча мережа закладів загальної середньої освіти відповідно до норм діючого законодавства буде змінюватись та трансформовуватись. Спостерігається скорочення контингенту учнів, що призводить до підвищення вартості навчання одного учня. Середня вартість утримання одного учня в громаді станом на 1 січня 2024 року становить 45 500 грн. Середня наповнюваність класів у громаді становить 12,5 учнів.
МЕРЕЖА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ 2025-2027 РОКИ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
Існуюча матеріально-технічна база освітніх закладів, звісно, потребує покращення. Також гостро постає питання розвитку безпечного та інклюзивного середовища в опорному закладі освіти «Смотрицький ліцей імені Мелетія Смотрицького» Смотрицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області та Балинському ліцеї Сморицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти та створення освітнього простору, саме ресурсних кімнат, що відповідає усім нормам та запитам суспільства.
Мета:
Основною метою підпрограми є створення умов для реалізації гарантованого конституційного права кожного громадянина на доступність і безоплатність здобуття якісної загальної середньої освіти, розвиток і творча самореалізація особистості.
Завдання:
Досягнення поставленої мети передбачається здійснити шляхом вирішення таких завдань:
- приведення змісту освітньої діяльності загальноосвітнього закладу у відповідність із діючими актами в галузі освіти, концептуальними положеннями, нормами, правилами і засадами громадянського суспільства, місцевих умов;
- поступове упорядкування мережі закладів загальної середньої освіти відповідно до потреб населення та демографічної ситуації у громаді;
- створення умов для рівного доступу до якісної освіти усіх верств населення, враховуючи наступність, безперервність та безоплатність загальної середньої освіти;
- забезпечення відкритого характеру освіти та можливість щодо повної реалізації здібностей, запитів кожної особистості, її соціальний захист.
Очікувані результати
Виконання даної програми дозволить досягти таких результатів:
- створити рівні умови для реалізації прав та інтересів молоді щодо отримання якісної повної загальної середньої освіти;
- значно покращити матеріально-технічну базу освітніх закладів та привести її до сучасних вимог;
- продовжувати впроваджувати в освітній процес новітні освітні технології та сучасні методи навчання;
Фінансування
Фінансування підпрограми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених у місцевому бюджеті та з інших джерел, не заборонених законодавством.
Підпрограма «Обдаровані діти»
Вступ
Інноваційні процеси в галузі освіти спрямовують науковців, педагогівпрактиків на розробку нових підходів та моделей навчання дітей з різними індивідуальними можливостями.
Доведено, що навчання обдарованих дітей повинно бути максимально індивідуалізованим і відбуватися на основі комплексної психологічної діагностики.
Складність у виявленні, й що дуже важливо, підтримці дитячої обдарованості актуалізує потребу у створенні цілісної підпрограми, яка б охоплювала різні аспекти науково-методичного, психологічного, управлінського супроводу навчання та виховання таких учнів.
Мета:
- систематизувати досвід педагогічних працівників, які працюють з обдарованими дітьми і досягли певних результатів;
- об’єднати діяльність закладів освіти з розвитку обдарованості дітей та молоді;
- забезпечити морально-психологічну та матеріальну підтримку обдарованої молоді;
- підтримати талановитих дітей та творчих педагогічних працівників, що працюють з обдарованою учнівською молоддю.
Завдання:
- створити сприятливі умови для відбору, навчання й виховання обдарованих дітей;
- забезпечити цілісність процесу розвитку дитячої обдарованості;
- розробити систему моніторингу з метою виявлення та підтримки обдарованих дітей;
- поглибити міжнародну співпрацю у сфері нових педагогічних технологій навчання і виховання обдарованих дітей.
Очікувані результати
Виконання підпрограми дасть можливість:
- створити умови для виявлення і навчання обдарованих дітей та реалізації їх можливостей;
- забезпечити соціальний захист обдарованих дітей;
- поліпшити науково-методичне забезпечення організації роботи з обдарованими дітьми;
- розробити та впровадити чіткий механізм фінансового стимулювання здобувачів освіти, що стають переможцями місцевого, обласного, всеукраїнського рівня.
Фінансування
Фінансування підпрограми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених у селищному бюджеті та з інших джерел, не заборонених законодавством
Підпрограма «Харчування здобувачів освіти закладів освіти»
Завдання :
- організація якісного, збалансованого харчування;
- забезпечення безкоштовним харчуванням здобувачів освіти 1-4 класів відповідно до Постанови «Про деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» та 5-11 класів пільгових категорій, а саме:
дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,
дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»,
дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції або мобілізовані,
дітей-переселенців,
дітей-інвалідів,
дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету;
3)забезпечення витрат комунальних послуг та енергоносіїв для приготування обідів з організації харчування здобувачів освіти;
4)забезпечити шкільні їдальні енергозберігаючим, технологічним та холодильним обладнанням, інвентарем для харчоблоків, посудом для приготування їжі та харчування дітей, меблями;
5)забезпечення санітарним одягом, миючими та дезінфікуючими засобами;
6) удосконалювати естетичне оформлення обідніх залів.
7) проведення ремонту електромереж, водогонів, каналізацій, заміни вентиляційних систем.
Очікувані результати:
1) поліпшення якості харчування;
2) поліпшення показників здоров’я загальноосвітніх шкіл, створення сприятливих умов для його збереження й зміцнення, нормального росту і розвитку здобувачів освіти;
3) створення в їдальнях і на харчоблоках умов, що відповідають вимогам санітарно-епідеміологічних правил і норм, естетичне оформлення обідніх залів;
4) здійснення комплексного підходу до оснащення їдалень та харчоблоків відповідно до сучасних вимог технології харчового виробництва;
5) впровадження системи НАССР у закладах освіти.
Підпрограма «Шкільний автобус»
Завдання:
1)забезпечення прав громадян на доступність здобуття загальної середньої освіти шляхом організації безперебійного, безпечного, безоплатного перевезення здобувачів освіти закладів дошкільної, загальної середньої освіти, та педагогічних працівників, які мешкають за межами пішохідної доступності до навчальних закладів і додому;
2)забезпечення підвезення здобувачів освіти та педагогічних працівників на олімпіади, турніри, конкурси, гуртки, спортивні змагання, захист науково – дослідницьких робіт, конкурси фахової майстерності, до пунктів тестування, за маршрутами туристичних екскурсій;
3) вирішення питань матеріально-технічного, кадрового забезпечення транспортних перевезень автобусами;
4)забезпечення місць постійного зберігання автобусів;
5) врегулювання питань організації випуску на лінію та безпечної експлуатації транспортних засобів;
6) розроблення та затвердження транспортних маршрутів відповідно до діючого порядку;
7) організація режиму роботи навчальних закладів з врахуванням графіка підвезення дітей;
9) придбання шкільних автобусів для забезпечення регулярного перевезення.
Очікувані результати:
Виконання підпрограми дасть можливість:
- створити у сільській місцевості належні умови для здобуття учнями повної загальної середньої освіти;
- забезпечити учнів та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів організованим підвозом до місць навчання і додому;
- підняти якісний рівень отримання освітніх послуг.
Фінансування:
Фінансування підпрограми здійснюватиметься за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та з інших джерел, не заборонених законодавством
Підпрограма
«Інформатизація та комп’ютеризація освітніх закладів»
Вступ
В нових соціально-економічних умовах освіта набуває особливого статусу, оскільки саме вона сприятиме переходу до інформаційного суспільства, а отже пов’язана з формуванням пріоритетів держави.
За цих умов особливої актуальності набувають питання інформатизації та комп’ютеризації освітнього процесу.
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання повинні бути системними і застосовуватись впродовж усього терміну навчання.
Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію застосування інформаційних технологій. Тому на вчителя покладено відповідальність за опанування і впровадження ІКТ у повсякденну педагогічну практику та формування інформаційної компетентності учнів.
Ефективне впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес району залежить від багатьох чинників: матеріально-технічного забезпечення навчальних закладів, внутрішньої мотивації об’єктів навчально-виховного процесу до використання ІТ, відповідного фахового рівня вчителів тощо.
Саме від того, якою мірою вирішено проблеми інформатизації освіти в громаді, залежить рівень підготовки фахівців освіти в майбутньому. На даний час освітні заклади в громаді частково забезпечені комп’ютерною технікою. Комп’ютерна техніка швидко старіє і потребує систематичного оновлення.
Мета і завдання
Метою програми є підготовка підростаючого покоління до повноцінної плідної життєдіяльності в інформатизованому суспільстві, підвищення якості, доступності та ефективності освіти.
При цьому інформатизація освітніх закладів розглядається як невідיємна складова інформатизації освіти, яка повинна суттєво вплинути на зміст, організаційні форми і методи навчання та управління навчально-пізнавальною діяльністю, а також істотно змінити діяльність учнів, вчителів і керівників.
Реалізація головної мети інформатизації передбачає досягнення таких цілей:
- формування інформаційної культури учнів, яка стає невідיємною складовою загальної культури кожної людини і суспільства в цілому;
- профільна диференціація навчально-виховного процесу з метою якомога повнішого розвитку нахилів і здібностей дітей, задоволення їх запитів й потреб, розкриття їх творчого потенціалу;
- удосконалення управління освітою. Пріоритетні напрями та завдання інформатизації загальної середньої освіти:
- оснащення закладів освіти сучасними засобами інформаційних технологій;
- створення (модернізація) спеціалізованих навчальних приміщень (класів), що відповідають нормативно-правовим документам;
- підключення до мережі Інтернет;
- забезпечення базовими і системними прикладними засобами навчання.
Очікувані результати
Внаслідок виконання підпрограми інформатизації загальної середньої освіти:
1. Забезпечити кожен навчальний кабінет сучасним мультимедійним обладнанням.
2. Будуть створені умови для:
- формування якісно нових підходів до організації освітнього процесу за рахунок використання компיютерних засобів навчання та доступу до інформаційних ресурсів;
- реалізації повноцінного дистанційного навчання;
- підвищення фахової кваліфікації учасників освітнього процесу в галузі інформаційних технологій;
Фінансування
Фінансування підпрограми передбачається здійснювати за рахунок різних джерел: державного, місцевого бюджетів та інших коштів, зокрема спонсорів, меценатів, установ, організацій, юридичних та фізичних осіб.
Підпрограма «Професійний розвиток педагогічних працівників».
Педагогічний працівник – головна особа освіти.
Важливість його суспільної ролі зумовлена тим, що завдяки його діяльності реалізується державна політика у створенні інтелектуального, духовного потенціалу нації, розвитку вітчизняної науки, техніки, культури, формування людини майбутнього, а також забезпечується конституційне право громадян України на здобуття повної загальної середньої освіти.
Дана підпрограма «Професійний розвиток педагогічних працівників» спрямована на розв’язання проблем, пов’язаних з підготовкою, професійною діяльністю та післядипломною освітою педагогічних працівників громади, на покращення їх матеріального становища, підняття іміджу педагогічної праці.
Мета
Визначення невідкладних і перспективних заходів щодо реалізації основних напрямів модернізації системи освіти з урахуванням сучасних вимог, забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їх високого соціального статусу в суспільстві.
Завдання
- модернізація системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- створення дієвої системи профорієнтаційної роботи та відбору здібної молоді на навчання у вищі педагогічні заклади освіти;
- збереження раніше введених посад практичного психолога та соціального педагога, введення нових посад відповідно до діючого законодавства;
- удосконалення системи морального і матеріального стимулювання професійного росту педагогічних кадрів.
Очікувані результати
- забезпечення освітніх закладів педагогічними кадрами відповідно до обґрунтованого довгострокового прогнозування їх потреби;
- впровадження нового механізму відбору обдарованої молоді для здобуття педагогічної освіти;
- підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
- підвищення престижу педагогічної професії в суспільстві та утвердження високого соціального статусу вчителя;
- поліпшення соціально-економічного становища педагогічних працівників морального і матеріального стимулювання їх професійної діяльності;
- налагодження чіткої системи матеріального стимулювання педагогічних працівників.
Фінансове забезпечення
Фінансування підпрограми здійснюватиметься в межах коштів, передбачених в селищному бюджеті, та з інших джерел, не заборонених законодавством.
5. Фінансування Програми
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
6.Координація та контроль за ходом виконання Програми
Програма є довгостроковою та реалізуватиметься упродовж 2025-2027 років. У разі потреби до Програми вносяться зміни згідно з установленим порядком.
Координація і контроль за виконанням Програми покладається на відділ освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту Смотрицької селищної ради та постійну комісію селищної ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення.
Секретар селищної ради Людмила БАВРОВСЬКА