Проєкт рішення селищної ради №бн «Про затвердження Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік»
Скликання: | VIII |
Сесія / комісія: | 59 |
Тип документу: | Проєкт рішення селищної ради |
Дата: | 23.04.2025 |
Автор: | Бавровська Л.В. |
Номер документу: | бн |
Назва документу: | Про затвердження Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік |
СМОТРИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
VIIІ скликання
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
П’ЯТДЕСЯТ ДЕВ’ЯТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2025 р. Смотрич № 00-59/2025
Про затвердження Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік
Відповідно статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з з метою покращення матеріально-технічного забезпечення, підвищення ефективності роботи апарату райдержадміністрації та її структурних підрозділів, поліпшення якості надання адміністративних та управлінських послуг, оздоровлення відносин між органами влади та населенням, інститутами громадянського суспільства, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити Програму підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік (додається).
2.Відділу фінансів селищної ради передбачити кошти на виконання реалізації Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік .
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії Йосип Бомк )
Селищний голова Ігор ЯЛОХА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням п’ятдесят дев’ятої
позачергової сесії селищної ради
VІІІ скликання
від 2025 р. №00-59/2025
ПРОГРАМА
підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік
Селище Смотрич
2025рік
- Загальна частина
Програма підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік (далі – Програма) розроблена з урахуванням вимог статті 85 Бюджетного кодексу України, законів України «Про державну службу», «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеві державні адміністрації”, Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», указів Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», №68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», від 09.11.2016 № 787 «Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій» (зі змінами), і від 25.04.2023 № 391 “Деякі питання оплати праці працівників державних органів та органів місцевого самоврядування під час воєнного стану”», від 20.04.2016 №304 «Про умови оплати праці посадових осіб, керівників та керівних працівників окремих державних органів, на яких не поширюється дія законів України «Про державну службу», від 29.12.2023 року №1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році», та з врахуванням того, що фінансування видатків із загального фонду Державного бюджету на утримання апарату районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації та позаштатних працівників адміністрації не забезпечує в повному обсязі проведення видатків на потреби для виконання повноважень, визначених законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про правовий режим воєнного стану».
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
У зв’язку з веденням воєнних дій на території нашої держави, перед районною державною адміністрацією постало завдання об’ємного виконання державної політики у різних сферах діяльності. Перед працівниками органів виконавчої влади поставлено додаткові завдання щодо забезпечення ефективної реалізації державної політики в період воєнного стану на місцевому рівні, зокрема з урахуванням змін до бюджетного та податкового законодавства, підвищення самостійності місцевих бюджетів.
На координацію роботи усіх органів місцевого самоврядування, створення належних умов для розвитку економіки, господарської та соціально-культурної діяльності відповідної території повна відповідальність покладається на місцеві органи виконавчої влади, до яких належить і районна ланка. У межах наданих повноважень районна державна адміністрація всебічно сприяє територіальним громадам в ефективній реалізації державної політики на місцевому рівні, вирішенні системних проблем на центральному рівні, у тому числі шляхом надання методичної, консультативної та інформаційної допомоги.
Враховуючи, запровадження на території України з 24 лютого 2022 року воєнного стану, до завдань органів виконавчої влади включено і забезпечення охорони, цивільного захисту населення та оборони району, ліквідації надзвичайних ситуацій, а також реалізації державної політики у сфері соціального та гуманітарного забезпечення.
Процес виконання зазначених вище завдань обмежується граничним обсягом передбачених видатків державного бюджету, в частині оплати праці працівників адміністрації та її структурних підрозділів на 2025 рік, якого вистачає лише для нарахування заробітної плати за обов’язковими складовими (посадовий оклад, ранг, вислуга). Зокрема, відсутні кошторисні призначення для утримання позаштатних працівників адміністрації (сторожів та завідувача господарством).
У зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації, внаслідок бойових дій, терористичних актів, спричинених військовою агресією кошторисні призначення на оплату праці працівників районних державних адміністрацій значно зменшилися у 2025 році.
Щодо поточного утримання районної державної адміністрації, кошторисні призначення передбачені в розмірі, що частково зможуть забезпечити поточні видатки 2025 року в адміністрації та її структурних підрозділах. Тому заходами програми необхідно передбачити видатки на придбання паливно-мастильних матеріалів, автозапчастин, картриджів, комп’ютерної та оргтехніки, будівельних матеріалів, програмного забезпечення, господарських і канцелярських товарів, паперу, токенів, для оплати послуг ремонту та страхування автомобілів, заправки картриджів, послуги хостингу адміністрації, ремонт комп’ютерної та оргтехніки, інші поточні видатки, послуги кваліфікованої правничої допомоги (КЕКВ 2800), послуги обстеження газорозподільних мереж та димо-вентиляційних каналів, навчання працівника відповідального за доступ до газових котлів, ремонт будівлі адміністративного приміщення, ремонт газового обладнання (газових котлів), системи опалення. Недостатніми є кошторисні призначення і на оплату енергоносіїв у 2025 році, а саме електроенергія та природній газ, у зв’язку з прогнозованим ростом цін на енергоносії, доведеться збільшувати суми укладених договорів на 2025 рік, що спричинить необхідність у додатковому фінансування.
Такий стан бюджетного забезпечення значно ускладнює виконання своїх функцій місцевими державними адміністраціями, адже не забезпечено мінімальної потреби у видатках з оплати послуг легалізації, супроводу комп’ютерних програм, обслуговування технічних засобів інформаційно-аналітичних систем, придбання господарських і канцелярських товарів тощо.
До того ж, потребує також оновлення і комп’ютерна техніка, яка за роки експлуатації вичерпала свій технічний ресурс і потребує заміни.
З метою вирішення цих питань та враховуючи недостатність коштів державного бюджету на утримання райдержадміністрації та її структурних підрозділів, необхідне впровадження комплексних заходів, у зв’язку з чим і зумовлена необхідність розробки, прийняття та виконання Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік.
3. Визначення мети Програми
Програма розроблена з метою покращення матеріально-технічного забезпечення, підвищення ефективності роботи апарату райдержадміністрації та її структурних підрозділів, поліпшення якості надання адміністративних та управлінських послуг, оздоровлення відносин між органами влади та населенням, інститутами громадянського суспільства.
4.Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
Основним завданням Програми є стимулювання активності працівників органів виконавчої влади районної ланки на досягнення конкретних результатів, прийняття ефективних управлінських рішень та на оперативне розв’язання проблем. Зазначене можливе за наявності вмотивованого кваліфікованого кадрового потенціалу, здатного до генерування ідей, креативного мислення, постійного підвищення свого кваліфікаційного рівня та належного матеріально-технічного забезпечення.
Реалізація завдань Програми передбачає зміцнення матеріально-технічної бази та збільшення розміру заробітної плати працівникам апарату райдержадміністрації і її структурних підрозділів для здійснення ними власних повноважень та делегованих, відповідно до закону повноважень органами місцевого самоврядування.
У результаті виконання програми буде забезпечено:
- підвищення ефективності роботи працівників і зміцнення кадрового потенціалу;
- удосконалення системи управління в органах виконавчої влади;
- належне виконання повноважень;
- підвищення рівня та удосконалення технології обліку і обробки наявної інформації для якнайшвидшої підготовки та видачі відповідних юридичних, бухгалтерських та інших документів, які є компетенцією органів державного управління;
- підвищення інформованості жителів району про соціально-економічний розвиток району, виконання бюджету, державних, регіональних та місцевих програм тощо.
Напрями і заходи Програми наведено у додатку 2 до Програми.
Ресурсне забезпечення напрямів і заходів програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Смотрицькою селищною радою на 2025 рік наведено у додатку 3 до Програми.
5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів і джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми
Основними шляхами і засобами розв’язання проблем, визначених Програмою, є необхідність забезпечення поточних потреб адміністрації та врегулювання розміру заробітної плати серед керівників адміністрації, державних службовців та забезпечення оплати праці позаштатних працівників.
Реалізацію заходів Програми планується здійснити за рахунок коштів селищного бюджету Смотрицької селищної ради на 2025 рік з урахуванням вимог статті 85 Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2024 № 99 «Про внесення змін до постанов КМУ від 09.11.2016 № 787 «Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій» і від 25.04.2023 № 391 “Деякі питання оплати праці працівників державних органів та органів місцевого самоврядування під час воєнного стану”», а також субвенції з інших місцевих бюджетів та інших не заборонених законодавством джерел.
Обсяг загальної потреби фінансового ресурсу на заходи Програми визначений з урахуванням потреб керівного складу, структурних підрозділів та позаштатних працівників.
Розподіл видатків на реалізацію Програми здійснюватиметься шляхом прийняття розпорядження начальника районної державної (військової) адміністрації з урахуванням чисельності працівників апарату адміністрації, її структурних підрозділів, позаштатних працівників, ініціативності в роботі, якості та обсягу виконуваних завдань.
Програма не поділяється на етапи, оскільки є короткостроковою і розрахована на 1 рік.
6. Координація та контроль за виконанням Програми
Виконання Програми покладається на апарат районної державної (військової) адміністрації та її структурні підрозділи.
Контроль за виконанням Програми покладається на районну державну (військову) адміністрацію на період військового стану, а по закінченні військового стану на районну державну адміністрацію.
Додаток 1
до Програми підтримки діяльності
органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою
на 2025 рік
ПАСПОРТ
Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою на 2025 рік
1. Розробник Програми: Смотрицька селищна рада
2. Відповідальний виконавець Програми:
Кам’янець-Подільська районна державна (військова) адміністрація.
Апарат та структурні підрозділи Кам’янець-Подільської районної державної (військової) адміністрації.
3. Дата, номер документа про затвердження Програми:
Розпорядження начальника Кам’янець-Подільської районної військової адміністрації.
4. Мета: покращення матеріально-технічного забезпечення, підвищення ефективності роботи працівників адміністрації та її структурних підрозділів, поліпшення якості надання адміністративних та управлінських послуг населенню, оздоровлення відносин між органами влади та населенням, інститутами громадянського суспільства.
5. Термін реалізації Програми: 2025 рік.
6. Загальний обсяг фінансування: 200,00 тис. грн. - кошти Смотрицької територіальної громади
7. Головний розпорядник бюджетних коштів: Смотрицька иериторіальна громада
8. Очікувані результати виконання Програми: Забезпечення більш ефективного функціонування місцевих органів виконавчої влади; підвищення оперативності та ефективності прийняття та реалізації управлінських рішень.
Додаток 2
до Програми підтримки діяльності
органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою
на 2025 рік
НАПРЯМИ І ЗАХОДИ
Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою на 2025 рік
|
|
|
|
|
Додаток 3
до Програми підтримки діяльності
органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою
на 2025 рік
Ресурсне забезпечення напрямів і заходів Програми
підтримки діяльності органів виконавчої влади
Смотрицькою селищною радою на 2025 рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|