Тиждень безбар’єрності: ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників

  • 16

Фото без опису

Тиждень безбар’єрності: ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників

Стартував Національний тиждень безбар’єрності в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи першої леді України Олени Зеленської.  

Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність. Це, насамперед, – про дотримання інтересів та потреб кожного. 

Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.  

Безбарʼєрність у ДПС: 

- доступ до онлайн-сервісів: 

найпопулярніші ресурси – вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС адаптовані для людей із порушенням зору,  

Контакт-центр ДПС – дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування; 

- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення:  

при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг;  

- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача: 

обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг. 

Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків. 

Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність

 #тиждень_безбарєрності